Avatar billede denboj Nybegynder
20. august 2000 - 20:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Admin: Forslag til enkel (men super) forbedring

Hej - jeg har lagt mærke til at mange spørgsmål dør ud når der er et vist antal svar i det. Jeg tror det skyldes at i i skriver hvor mange indlæg der er i et spørgsmål - istedet for hvor mange brugere der har svaret på spørgsmålet.

Tag foreksempel dette spørgsmål. Reelt er der kun fire forskellige der har svaret på det.
http://www.eksperten.dk/spm/23489

Men herude i kategorien står der at der er 32 indlæg.
http://www.eksperten.dk/kategori/57

Fire svarere er faktisk meget lidt når brugeren tilbyder 100 point vil jeg mene - men jeg er sikker på at antallet af indlæg skræmmer nye svarere væk.

Så mit forslag går i al sin enkelhed ud på at skrive hvor mange forskellige svarere der optræder i et spørgsmål istedet for hvor mange indlæg der er lagt ind.
Avatar billede altinet Nybegynder
20. august 2000 - 21:28 #1
Kanon ide....
Forslag til modifikation: Vis hvor mange forskellige svarere der er, samt hvor mange svar der er.
Altså f.eks.:

\"Hvordan laver man en webside - 100 - 5/2\"

100 = point
5/2 = 5 forskellige brugere har svaret, heraf 2 egentlige svar.

:-) Lars
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. august 2000 - 10:55 #2
Gode forslag, vi kigger på dem ;)
Avatar billede sjensen Nybegynder
21. august 2000 - 13:03 #3
god ide, denboj !
Avatar billede denboj Nybegynder
21. august 2000 - 16:18 #4
altinet - god idé - og admin - i er sørme blevet hurtige hvá