Avatar billede phylox2 Nybegynder
20. august 2000 - 20:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

ADMIN : Udvidet online brugere funktion ?

Man kan på nuværende tidspunkt se, hvor mange brugere der er online, men kunne man ikke lave det som et link til en side, hvor man kunne se, hvem disse brugere er ?

De er jo sikkert allerede registerede bruger af Eksperten.dk, og så kunne man vel hente loginoplysningerne via jeres normale loginsystem.

Det kunne i hvert fald være sjovt at se, hvilke af de hårde gutter der er online lige nu! :)

Hvad siger i andre ??
Avatar billede mpj Nybegynder
20. august 2000 - 20:27 #1
fed idé...

Selvom jegh ar foreslået det før... *LOL*
Avatar billede phylox2 Nybegynder
20. august 2000 - 20:39 #2
Nå okay ... det har jeg ikke lige set :) Men nu siger vi det igen, så kan det jo være, at det bliver lavet :)
Avatar billede snowball Novice
20. august 2000 - 20:57 #3
Jeg har også tidligere foreslået det ;)

http://www.eksperten.dk/spm/22488

Snowball
Avatar billede denboj Nybegynder
20. august 2000 - 21:02 #4
suveren idé måske skulle admin lægge en funktion på i denne kategori hvor man kunne stemme på om man er interesseret i de forslag der dukker op. jeg har f.eks. foreslået dette
http://www.eksperten.dk/spm/23581

Avatar billede snowball Novice
20. august 2000 - 21:05 #5
Yeps, de burde lave en slags liste hvor vi brugere så kan stemme om hvilke ting vi synes der er vigtigst at få lavet ! Kanon idé ;)

Snowball
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. august 2000 - 22:16 #6
Man kan vel altid lave en option, så man kan være anonym.. :)
Avatar billede riejensen Nybegynder
21. august 2000 - 00:33 #7
Men så er der lige det med at andre kan se de gode ideer...
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. august 2000 - 08:25 #8
Ligesom på actiserverpages.dk/netcoders.dk det kunne faktisk være ret sjovt, især fordi der altid er ca. 14 brugere online :)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. august 2000 - 18:09 #9
Korrekt, I har alle foreslået gode ting, og flere af dem er faktisk noteret. Vi har allerede tilføjet dene idé, men er i fuld gang med \"Køb&salg\", så der går noget tid inden vi kigger på listen igen ;)
Avatar billede phylox2 Nybegynder
21. august 2000 - 23:13 #10
Fedt at høre! Det glæder vi os til! :)