Avatar billede ilithanos Nybegynder
12. juli 2002 - 11:40 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hmm... tdc adsl men egen rouder og swich og skal have netværk...

hmm... jeg har købt en rouder da jeg skulle have netværk og og delt adsl... men har et problem... kan ik få inet til at virke igennem rouderen
nogen der kan hjælpe
Avatar billede Dribble Nybegynder
12. juli 2002 - 11:41 #1
hvilken router er det ????
Avatar billede Dribble Nybegynder
12. juli 2002 - 11:43 #2
http://internet.opasia.dk/support/netexpress/

klik på den router du har....og du har en rigtig god hjælpe funktion.
Avatar billede warcraft Nybegynder
12. juli 2002 - 11:44 #3
jeg ved det ikke
Avatar billede Dribble Nybegynder
12. juli 2002 - 11:53 #4
http://internet.opasia.dk/support/netexpress/#ol_mrouter

på det link er der billeder af din router...

btw.....ser lidt ud som om at du har 2 aktive kontoer.....og din warcraft konto....misbruger du til at få fat på links og cracks til warcraft III, og grunden til dette er jo nok fordi du sagnes ved, at du risikerer, at bliver deaktiveret.
Avatar billede ilithanos Nybegynder
12. juli 2002 - 12:02 #5
d r ik en rouder der er købt igennem TDC! d r min egen d r en TRENDnet rouder
Avatar billede Dribble Nybegynder
12. juli 2002 - 12:10 #6
det hedder ikke rouder....men en Router

* du skal informere TDC om at du ønsker at køre med router, da de skal lave et eller andet om i deres settings eller lign.

* du skal også ind og rette i din TCP/IP konfiguration
Avatar billede ilithanos Nybegynder
12. juli 2002 - 12:25 #7
psykers... ja ja.. d ved j godt... hmm... de ved d godt... og d virkede fint til at starte med men d forsvandt bare igen
Avatar billede hejberg Juniormester
19. juli 2002 - 23:39 #8
prøv disse her

Http://192.168.1.1  eller ....//10.10.10.1 ell. ....//10.0.0.1
det kun jo være en god ting vis du skriv vilken model det er trendnet router ??????...
hilsen hejberg
Avatar billede hejberg Juniormester
19. juli 2002 - 23:49 #9
jeg håber at dette her er det rigtig svar til dig  prøv....//192.168.1.254

hilsen hejberg
Avatar billede ilithanos Nybegynder
21. juli 2002 - 17:34 #10
hmm... har fået d til at virke...