Avatar billede brevkasserne Nybegynder
11. juli 2002 - 23:16 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

ALDI digital-kamera...

Jeg har lige købt det digital-kamera som Aldi sælger.
Er der nogen der ved hvor jeg kan downloade de nyeste drivere, twain-driver, my camera-driver og hvad der ellers skal bruges...?
Avatar billede thenuke.dk Nybegynder
11. juli 2002 - 23:24 #1
Har også købt et sådan! Hvad med at bruge den medfølgende CD!
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2002 - 23:25 #2
Hvad er det for et mærke og model??
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
11. juli 2002 - 23:42 #3
Jeg ville bare gerne have de aller nyeste drivere...

Det er vist et ecam elements 1.3M
Avatar billede varmeskud Praktikant
12. juli 2002 - 01:06 #4
prøv at køre "windows update"  når jeg selv gør det kommer alle de nyeste frem til mit camera ;-)
Avatar billede dinkie Nybegynder
12. juli 2002 - 11:33 #5
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
12. juli 2002 - 13:08 #6
det er ikk et medion...

hmm, jeg tror dette spørgsmål er forgæves... :-(
Avatar billede varmeskud Praktikant
12. juli 2002 - 14:27 #7
har du prøvet og køre "windows update"...???
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
12. juli 2002 - 16:38 #8
ja, jeg har prøvet at køre windows update... intet der!
Avatar billede varmeskud Praktikant
12. juli 2002 - 17:27 #9
hmm... der finder den ellers alle nye driver der er bedre end dem man har... og du har installert den på computeren...??? for ellers er det der for at den ikke kan finde nogle der er bedre...!!!
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
12. juli 2002 - 17:36 #10
Det kan godt være jeg har de nyeste, men jeg ville bare godt finde en evt. hjemmeside hvor de også findes som download...
Ligesom jeg med både printer, grafikkort osv. kan finde drivere osv. på hjemmesider.......
Avatar billede varmeskud Praktikant
13. juli 2002 - 02:35 #11
men vil det sige at du har installeret det eller vil du føst se om der er nogle der er bedre end dem du har føst...

du siger det er et aldi sælger... men hvad mærker er det og hvad nr. har har det... så kunne jeg kigge efter nogle driver til dig ;-)
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
13. juli 2002 - 08:15 #12
jeg har installeret de drivere som følger med cd'en...

det er vist et ecam elements 1.3M
Avatar billede hermandsen Juniormester
13. juli 2002 - 19:23 #13
Eventuelt nogen der har samme problem som mig?
http://www.eksperten.dk/spm/234251
Avatar billede varmeskud Praktikant
13. juli 2002 - 23:31 #14
sorry... men kan ikke lige finde den bestemte driver til dit digital camera.... men på denne side er der næsten aller de driver man kan få...

http://www2.driverguide.com/cgi/search.pl

de er en meget god side... :-)
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2002 - 23:33 #15
Du må finde ud af hvem der har lavet det og hvad det hedder. Ellers er det jo lidt svært ikke?
Avatar billede varmeskud Praktikant
13. juli 2002 - 23:37 #16
el barto >>> det har han skrevet noget om højer oppe... det er fra aldi og er et ecam elements 1.3M... ;-)
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2002 - 23:41 #17
Ja. Men et modelnummer, og nogle flere oplysninger ville gøre det muligt af finde noget.
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2002 - 23:43 #18
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
23. juli 2002 - 15:43 #19
Nope, inge af de kameraer...
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
23. juli 2002 - 23:35 #20
Nå, lukker bare spørgmålet............. :-(