Avatar billede speed.up Nybegynder
10. juli 2002 - 23:55 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

program

hvilket program kan lave jpg billeder om til wad ?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
11. juli 2002 - 00:15 #1
kan du ik gøre det med det program du bruger til at lave baner til cs med?
Avatar billede pindski Nybegynder
11. juli 2002 - 00:55 #2
programmet WALLY
Avatar billede webmasterdk Praktikant
11. juli 2002 - 01:29 #3
Du kan gøre det med den nyeste version af IrfanView som kan hentes fra http://irfanview.tuwien.ac.at/english.htm
Avatar billede webmasterdk Praktikant
11. juli 2002 - 01:31 #4
Avatar billede stof Nybegynder
11. juli 2002 - 01:34 #5
Jeg bruger programmet Wally til at lave jpg, bmp osv om til wad.. Jeg laver maps i counter-strike.

http://www.planethalf-life.com/wadfather/

gå ind under "textures & sprites", og vælg tools - der er et link til wally , eller gå ind på en søgemaskine og søg efter "Wally" - det er det mest brugte program til wad-filer, as far as i know
Avatar billede stof Nybegynder
11. juli 2002 - 01:34 #6
Svar
Avatar billede webmasterdk Praktikant
11. juli 2002 - 02:03 #7
stof >> Tja, ellers kan han bare hente det på det sidste link som jeg postede inde under downloads.......
Avatar billede stof Nybegynder
11. juli 2002 - 16:23 #8
ja, det er rigtigt... det er faktisk den samme side man kommer ind på i sidste ende.. så jeg var lige lidt for sent... :-)