Avatar billede free_help Nybegynder
10. juli 2002 - 01:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mobil

Hvor kan man få gratis mobil ringetoner og logoer ??
Avatar billede michael-k Nybegynder
10. juli 2002 - 01:04 #1
iingen steder så vidt jeg ved
Avatar billede free_help Nybegynder
10. juli 2002 - 01:06 #2
Ingen steder !! Hvad er det for en verden vi lever i ??
Avatar billede michael-k Nybegynder
10. juli 2002 - 01:07 #3
tror bare man skal vende sig til at ting kommer til at koste penge på nettet :)
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
10. juli 2002 - 01:07 #4
http://www.ringtones4all.com - kig oppe i venstre hjørne , et stort udvalg af ringetoner , men koster hvis du skal sende.. men gratis hvis du selv taster dne ind , og der er både til : Nokia , Siemens , Ericsson , Alcatel..Og så kan du også høre ringetonen inden du laver den ! =) Men logoer for du nok ik gratis...
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
10. juli 2002 - 01:13 #5
http://www.free-ringtones-free-logos.com/ - Der er det gratis , men kan kan desværre ikke sende her til Danmark , da det er imidlertid lukket eller måske blir det for altid !!! i Danmark !!
Avatar billede vasegaard Nybegynder
10. juli 2002 - 13:31 #6
Avatar billede free_help Nybegynder
15. august 2002 - 08:05 #7
Ok then...