Avatar billede bacardil Nybegynder
17. august 2000 - 17:33 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

>>>til ADMIN<<<Skulle en som Forsøg ikke havde en advarsel nå han ikke mener sine spm.?

Tror min overskrift siger alt..

http://www.eksperten.dk/spm/23353
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. august 2000 - 17:51 #1
Syntes også i skal se her..

http://www.eksperten.dk/spm/23346

Kan dette Accepteres? Måske skulle sådanne personer bare out of Eksperten.dk
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
18. august 2000 - 10:28 #2
Godt set, vi kigger på. Det er dog en hård dom at blive slettet, og vi gør det helst kun, hvis der ikke er tvivl.
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. august 2000 - 13:16 #3
Hmmm...  Så tag Forsøg´s 500 point :o)

man kan ikke smide 500 point ud og tag dem igen, det kan han lære af..
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
18. august 2000 - 19:31 #4
Vi ser på det !
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. august 2000 - 21:37 #5
Hmmmm.. Hvad kan man bruge \"Vi ser på det\" til?  Hvad med at vise hvad der menes med eksperten fremfor at tænke..
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. august 2000 - 11:56 #6
Det er en hård dom, for sletter vi nogen ved en fejl, bliver vi bestormet med mails. Derfor vil vi gerne have tid til at se på tingene, inden vi kommer med en holdning. Alle sager er ikke helt klare, og begge standpunkter kan have gode argumenter. Jeg ved godt det kan virke som et \"vagt\" svar, og dermed frustrerende.

Vores holdning er at alle som snyder og ikke anvender Eksperten til brugerens fælles bedste, skal udelukkes fra at deltage. Ydermere er det Eksperten holdning at alle skal have en fair chance for at forklare/forsvare sig mod anklager som snyd. Vi forsøger derfor, at undgå forhastede beslutninger.. Håber det giver et klart billede af vores holdning.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. august 2000 - 13:32 #7
\"Forsøg\" er slettet !
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. august 2000 - 16:16 #8
Så er det bare en lille detalje at man stadigvæk kan gå ind på forsøg´s \"profil\"
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. august 2000 - 16:27 #9
Ja, men \"forsøg\" kan ikke bruge sin profil !
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. august 2000 - 16:35 #10
okey.. :o)

Tak
Avatar billede kurtj Nybegynder
21. august 2000 - 17:18 #11
Forøvrigt syntes jeg at når man kigger nogle brugere i kortene, ser nogle ud til bare at stå og trække renter.
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. august 2000 - 17:20 #12
Kurtj> Tja.. ellers er de bare herinde for at lære af spm. og ikke svare på dem.
Avatar billede andreas Nybegynder
21. august 2000 - 18:40 #13
jeg mener ikke at \"andreas_admin\" bare kan skrive \"Vi kigger på det!\", da det ikke er nogen trussel eller noget. Folk som er inaktive,synder eller andet skal bare out, de skal ikke bare have at vide at de ikke må gøre det, jeg mener også at adminsne er allllttt for langsome her ind. Måske man skulle skaffe nogle flere. Dog mener jeg ikke at andreas_admin ikke gør et godt arbejde.
Avatar billede kurtj Nybegynder
21. august 2000 - 18:46 #14
bacardil > Det er jo også muligt.selv kigger jeg da også på mange spm. Man kan altid lære altid noget nyt. :)
Avatar billede kurtj Nybegynder
21. august 2000 - 18:55 #15
andreas > Egentlig kan man jo godt sige at de points er roden til en masse problemer.Jeg ville da selv svare på et spm,hvis jeg kunne oxo uden points.Jeg kan faktisk godt se det fra en ny brugers side.Hvis man nu kun har spørgsmål og ikke kan besvare nogle,så kommer man ret hurtigt til at mangle points. Og det er vel ikke meningen at der skal dannes et a og et b-hold af brugere? Eller er det?
Avatar billede kurtj Nybegynder
21. august 2000 - 19:00 #16
Der mangler lige lidt :)  Jeg syntes nemlig at inddelingen i kategorier klarer denne opdeling fint.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
22. august 2000 - 09:04 #17
andreas>> Beklager at du synes vi er for langsomme, jeg er selvfølgelig ikke enig, men sådan er det bare. Vedr. svaret \"vi kigger på det\", er det som nævnt i går, for lige at tænke tingene igennem, inden vi sletter nogen. Vi ser på det med stor alvor, og skal altså have alle aspekter med, inden vi gør det. Det ville du sikkert også selv sætte pris på, hvis nogen uretmæssigt anklagede dig for snyd, og vi blot slettede dig ?! Håber det giver et tilfredsstillende svar ;) ?!
Avatar billede andreas Nybegynder
22. august 2000 - 14:52 #18
andreas_admin >>> Jeg forstår, man kunne i så ikke skrive at i vil se om i kan få aspekter med i stedet for at skrive Vi ser på det. Det ville være rart. Med hensyn til der der med langsom, så er det ofte i weekender, og som du sikker kan se, så sker der meget her i weekenderne hehe.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
22. august 2000 - 15:09 #19
andreas>> Det kigger vi på, just kidding. Vi vil forsøge at være mere informative fremover. Ang. weekender vil vi ikke love dig noget, men huske på det, og gøre hvad vi kan !! OK ?!
Avatar billede andreas Nybegynder
22. august 2000 - 19:19 #20
andreas_admin>>> hehehehe..... Det lyder alletiders, jeg kan især godt lide dit navn hehe. hmm, kan du ikke sætte coadmin efter mit hæhæ... ej.. seriøst snak.