Avatar billede vesperillo Nybegynder
06. juli 2002 - 10:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bæ udgave af ICQ!

Da min game version af ICQ gik i ged hentede jeg den nyeste, der har en million muligheder som jeg ikke skal bruge, bl.a. tilføjer den mit navn + ICQ nummer til mine Outlook Express mails. Hvor fjerner jeg den option henne i ICQ?
Avatar billede virus Nybegynder
06. juli 2002 - 10:33 #1
Skal du gøre i outlook mener jeg :)
Avatar billede resten Nybegynder
06. juli 2002 - 10:34 #2
Hent den gamle version igen :-)
http://www.oldversion.com/icq.shtml
Avatar billede resten Nybegynder
06. juli 2002 - 10:36 #3
Ja jeg ved godt det ikke er det du søger men jeg har selv måtte den samme tur igennem da jeg ikke har en skid at bruge alle deres features til.
Avatar billede vesperillo Nybegynder
06. juli 2002 - 10:46 #4
Fint nok - tak skal du have.
Nu jeg har dig kan du spå sige om det gamle ICQ vil "overspille" alle kontaktdata? Eller skal jeg manuelt skrive det ind igen?
Det var dog én smart ting ved den nye ICQ..
Avatar billede resten Nybegynder
06. juli 2002 - 10:48 #5
Hmm der må jeg sku melde pas da jeg ikke kan huske det :\ men mon ikke da alle kontakterne ligger på en icq server.
Avatar billede vesperillo Nybegynder
06. juli 2002 - 11:07 #6
Okie
prøver en gang.
thx
Avatar billede resten Nybegynder
06. juli 2002 - 11:08 #7
:-)
Men meld lige tilbage.
Avatar billede werd Nybegynder
06. juli 2002 - 11:52 #8
du kan fjerne det i oe... lad vær med bare at hente den gamle version igen!

lol
Avatar billede vesperillo Nybegynder
06. juli 2002 - 16:21 #9
jojo, det virkede skam fint. Overskrev bare den gamle - no probs og mine kontakter var der stadig :)
Avatar billede resten Nybegynder
06. juli 2002 - 20:24 #10
:-)