Avatar billede sms30 Nybegynder
04. juli 2002 - 18:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hvor kan jeg finde en søgemaskine

Jeg er ved at lav en cool hjemmeside.
Men jeg vil have en søgemaskine på den. man skal kunne tilmelde hjemmesider på den. Man skal kunne søge efter billeder.

Hvis i har sådan en vil det være coolt. Men hvis det vil være for svært at for fat  i sådan en vil jeg også gerne have det at vide.

Eller hvis i bare en en søgemaskine hvor man kan tilmelde hjemmesider vil det også være ok.

Den må være lavet i asp eller php.

Hilsen
Thomas Schmidt

Ps: Den som kommer med det bedste for pointene.
så der vil nok gå et styk tid før den bedste søgmaskine for pointene.

hilsen

T.S
Avatar billede eagle124 Nybegynder
04. juli 2002 - 18:17 #1
Du kan ligge en søgemaskine ind fra Jubii - Når du søger på den vil du automatisk blive sendt videre til Jubii hvor du kan se søgeresultaterne

**Det er ikke noget professionelt noget** Men virker udemærket
Avatar billede illi Nybegynder
04. juli 2002 - 18:19 #2
Med dette script, som ligger i 2 forskellige filer er det muligt at lave et yderst velfungerende og flot søgefunktion.
Søgningnen kan f.eks. finde frem til siden, som er angivet med søgeordet "JavaScript", hvis der søges på "Java".
Resultaterne viser hvilke søgeord, og dele af søgeord, som siderne er fundet med.

Filen "search.js" indeholder selve søge- og udskrive scriptet, og "data.js" selve de links og beskriveler som der skal søges på.

------------------------------------------------------------------

download søgemaskinen her:
http://www.netcoders.dk/sources.asp?mode=ref&id=1306&type=0
Avatar billede illi Nybegynder
04. juli 2002 - 18:20 #3
Der er også en anden en her:
Alt hvad du skal bruge for at lave en søgemaskine... Kategorier og søgfunktion!

En blanding af en spimpel søgemaskine og link-it!

------------------------------------------------------------------

download søgemaskinen her:
http://www.netcoders.dk/sources.asp?mode=ref&id=1429&type=1
Avatar billede eagle124 Nybegynder
04. juli 2002 - 18:22 #4
http://www.jubii.dk/konkurrence/default.htm det var så lige den fra Jubii
Avatar billede sms30 Nybegynder
04. juli 2002 - 18:22 #5
nej det skal være en søgemaskine hvor man kan tilmelde sig fra min hjemmeside.

( det skal ikke være en link søgemaskine )
Avatar billede sms30 Nybegynder
04. juli 2002 - 18:26 #6
De søgemaskiner er jo ikke som jeg siger. man kan ikke tilmelde sin hjemmeside der jo.
Avatar billede zob Nybegynder
04. juli 2002 - 18:54 #7
Ville det ikke være lidt dumt at bruge en Søge maskine til at tilmelde sig en Hjemmeside??
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Næ.. du Brug heller en Formular man skal udfylde og så sender den en Mail til dig, eller også Opretter den sig Automatisk, A little bit Sejere :).
Avatar billede sms30 Nybegynder
04. juli 2002 - 18:58 #8
Det er også det jeg vil havdehvor den gør det selv
Avatar billede zob Nybegynder
04. juli 2002 - 20:21 #9
Ja, men så skal du ikke bruge en søge MAskine!!!
Avatar billede sms30 Nybegynder
08. juli 2002 - 15:10 #10
Kunne ikke bruge noget af det lort i sagde!!!!!!!!!