Avatar billede business Nybegynder
29. juni 2002 - 02:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

send til email

hejsa alle exsperter skal bruge noget hjælp inde jeg smider min computer ud af vinduet.

jeg vil gerne ha at, når man trykker på send knappen at den sender til det til min email på getline@it.dk

her er koden

<html>

<head>
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<title>Ny side 1</title>
<style>
<!--
.adresse { font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 10px; color: #666666 }
.brodtekst {  font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 9pt; color: #666666}
-->
</style>
</head>

<body>

<table cellSpacing="1" cellPadding="1" width="458" border="0">
  <tr vAlign="center" align="left">
    <td class="brodtekst" vAlign="bottom" colSpan="2" height="14">
    <span class="brodtekst">Privat:
    <input type="checkbox" value="Privat" name="Privat"> &nbsp;<i class="brodtekst">eller</i>&nbsp;&nbsp;&nbsp;Erhverv:
    </span><input type="checkbox" value="Erhverv" name="Erhverv"> </td>
  </tr>
  <tr vAlign="center" align="left">
    <td class="brodtekst" vAlign="bottom" width="101" height="14">Navn:</td>
    <td class="brodtekst" width="348" height="14"><input size="25" name="Navn">
    </td>
  </tr>
  <tr vAlign="center" align="left">
    <td class="brodtekst" vAlign="bottom" width="101" height="14">Adresse:</td>
    <td class="brodtekst" width="348" height="14">
    <input size="25" name="Adresse"> </td>
  </tr>
  <tr vAlign="center" align="left">
    <td class="brodtekst" vAlign="bottom" width="101" height="14">Postnr.:</td>
    <td class="brodtekst" width="348" height="14"><input size="4" name="Postnr">
    </td>
  </tr>
  <tr vAlign="center" align="left">
    <td class="brodtekst" vAlign="bottom" width="101" height="14">By:</td>
    <td class="brodtekst" width="348" height="14"><input size="25" name="By">
    </td>
  </tr>
  <tr vAlign="center" align="left">
    <td class="brodtekst" vAlign="bottom" width="101" height="14">Evt. Firma:</td>
    <td class="brodtekst" width="348" height="14"><input size="25" name="Firma">
    </td>
  </tr>
  <tr vAlign="center" align="left">
    <td class="brodtekst" vAlign="bottom" width="101" height="10">E-mail:</td>
    <td class="brodtekst" width="348" height="10">
    <input size="25" name="E-mail"> </td>
  </tr>
  <tr vAlign="center" align="left">
    <td class="brodtekst" vAlign="bottom" width="101">Tlf.:</td>
    <td class="brodtekst" width="348"><input size="12" name="Telefon"> </td>
  </tr>
  <tr vAlign="center" align="left">
    <td class="brodtekst" colSpan="2">Skriv evt. besked</td>
  </tr>
  <tr vAlign="bottom" align="left">
    <td class="brodtekst" colSpan="2">
    <textarea name="Tekstfelt" rows="3" cols="35"></textarea>
    <span class="brodtekst">
    <input type="image" src="file:///F:/Hjemmesider/getline.home.dk/homepage.dk/images/sendknap.jpg" value="send" name="submit" width="67" height="28">
    </span></td>
  </tr>
  <tr vAlign="center" align="left">
    <td class="brodtekst" colSpan="2">&nbsp;</td>
  </tr>
</table>

</body>

</html>

vil blive glad hvis nogen kan hjælpe mig
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
29. juni 2002 - 02:45 #1
Kan du bruge PHP?
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
29. juni 2002 - 02:52 #2
hmmm.... Jeg kan ikke finde en action="blabla.?" i din kode her.....
Hvis du kan bruge PHP, så syns jeg at du skal prøve at hente scriptet "Kontakt formular" her: www.brideonline.dk/phpscripts.php
Avatar billede business Nybegynder
29. juni 2002 - 12:16 #3
kan det man ikke lave det i html??? hvis ikke så prøver jeg det andet
Avatar billede yousif Nybegynder
29. juni 2002 - 12:20 #4
Jeg fandt noget til dig, det er hosted, så du skal ikke bruge andet end html kode.

http://www.hostedscripts.dk/scripts/formmail/
Avatar billede yousif Nybegynder
29. juni 2002 - 12:21 #5
Du skal tilmelde dig før du kan bruge den.. og det er gratis!
Avatar billede business Nybegynder
29. juni 2002 - 19:01 #6
takker mange gange