Avatar billede claus.arndt Nybegynder
27. juni 2002 - 06:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Print thumbnails

Nogen der kender et godt gratis program til udprintning af små billeder? F.eks vil jeg gerne ha' en oversigt over de billeder jeg har taget med mit kamera.
Jeg har PhotoExplorer6 fra Ulead, men det er frygtelig ustabilt og version 7 findes desværre kun i en begrænset 30-dages shareware udgaven.
Avatar billede dk_akj Nybegynder
27. juni 2002 - 07:24 #1
ACDsee Kan anbefales, den er dog ikke gratis.

//akj
Avatar billede hundevennen Nybegynder
27. juni 2002 - 08:23 #2
jeg går ud fra at du mener du vil lave et contactsheet - altså en side med alle dine små billeder på - det kan Irfanview - du kan selv bestemme hvormange billeder der skal være på siden og i hvilken størrelse de skal være - programmet er gratis og kan hentes på www.tucows.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. juni 2002 - 09:43 #3
Du kan bruge CompuPic, Det er shareware, med en prøveperiode og fås til både windows og Linux, Jeg mener linux versionen er gratis. Kan downloades fra www.download.com

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
http://www.fotx.net/bufferzone
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
12. juli 2002 - 07:50 #4
Ellers tak, men jeg vil ikke give penge for det, så jeg holder mig til Uleads PE6.