Avatar billede rhoemer Nybegynder
12. august 2000 - 14:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nostalgi og gamle spil....

Jeg søger efter et godt gammelt spil, der hedder \"Golddigger\". Hvor findes det?? Det er vist fra omkring midten af 80\'erne. Men det er hylende sjovt - man er sådan en lille gravemaskine, som skal samle diamanter samtidig med at man bliver jagtet af nogle monstre. Kendingsmelodien er det samme som man hører i Richi M - Popcorn. Gudeagtigt!!!!!
Avatar billede laserzap Nybegynder
12. august 2000 - 14:49 #1
Prøv på denne site
http://www.gamlespil.dk
Avatar billede rhoemer Nybegynder
12. august 2000 - 15:13 #2
I tillæg til mit spørgsmål, er der nogen der ved hvordan man får en 733MhZ til at køre med 20Mhz, så man har en chance for at styre noget i spillet, før det er slut???????

Jeg har hørt, der findes programmer der laver en masse beregninger i baggrunden så PC\'en kører langsommere på den måde, men hvor findes de prg. henne??
Avatar billede laserzap Nybegynder
12. august 2000 - 15:20 #3
Det kan du også downloade på
http://www.gamlespil.dk
Avatar billede rhoemer Nybegynder
12. august 2000 - 15:57 #4
ok, lazerzap - du får de 60 points!! Stik så af med dig!!!! ;-)

Jeg fandt dog \"Digger\" på dette gude-site --->>>> http://ring.gamingdepot.com/arcade
Avatar billede denboj Nybegynder
13. august 2000 - 06:56 #5
rhoemer - var det ikke et af de gamle C64 spil ?

Jeg husker

ghost\'n goblins
battler britton
Giana sisters
Fredag d. 13
paperboy
wonderboy

en smadret tv skærm
og meget andet
Avatar billede mpj Nybegynder
13. august 2000 - 12:13 #6
UHHHHHHH!!!!!!!

The Diggers......!

YES!
Jeg spillede ikke andet på min \"gamle\" fra 80´erne......!!!!!!!

WEEEE!
Avatar billede rhoemer Nybegynder
13. august 2000 - 14:41 #7
denboj-->> Det \"Digger\" jeg kender er til PC, men tjeck ovenstående adresse og I bliver glade i jeres små maver!!!
Avatar billede rhoemer Nybegynder
13. august 2000 - 14:51 #8
lazerzap-->> den slower, som jeg downloadede fra gamlespil.dk virker ikke på min pc, så kender du andre???
Avatar billede denboj Nybegynder
14. august 2000 - 04:02 #9
rhoemer - hvilken pc havde du i midten af firserne ? var pc-10 så tidligt ude ?
Avatar billede rhoemer Nybegynder
14. august 2000 - 21:06 #10
denboj-->> IBM og lidt senere en af de første bærbare Toshiba.