Avatar billede haloo Nybegynder
25. juni 2002 - 18:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

investor ell programmør

Hej med dig.
For et styk tid siden købte jeg Websitet, snyd.dk  - han havde ik tid til at opdatere og sites mere, såå jeg slog til håber jeg da.. han har os oprettet sig inde på chart, og da jag overtog snyd.dk havde der ca. været 810000 besøg -i gennemsnit 2000 visit pr. dag. Websites var af totalt gammelt webdesign, men der er en kæmpe mysql...php... database med snydekoder til næsten alle psx, px2, pc, Xbox, nintendo 64, gameboy, gameboy advance, Spil. (V.I.P Login skal laves i ny snyd.dk)- Og selve Navnet er rigtig nemt at huske for alle "gamenørder" undskyld mig.
Jeg tænker på at der kan komme gode reklame penge udaf Snyd.dk Hvis den for et helt nyt, førende design - og så kan der smækkes nogle banner op på alle de, sidevisninger$$. Håber det er dig jeg mangler, for at Snyd.dk kan springe i luften med sit nye Førende design, jeg vil gerne lave en skriftlig aftale med Dig = Du kommer til at eje 30% af Snyd.dk hvis du styrer det meste af tasterne ved dette projekt, eller 40% hvis du smider de penge det vil koste at få et webfirma til lave siden. Har ik været så langtid i webmiljøet, men har lært lidt om programmering og styring af websites - har mange gode projekter, bare på papir og domæne indtil videre.
håber at høre fra dig ang. Snyd.dk

Venlig hilsen.
Claus Munster - Haloo.inc
Avatar billede dna Nybegynder
25. juni 2002 - 18:20 #1
Lyder meget spændende!

Hvad gav du selv for domænet/siden ?

dna
Avatar billede runeevers Nybegynder
25. juni 2002 - 18:23 #2
Er også interesseret. Hvad er det der helt konkret skal laves?
Avatar billede haloo Nybegynder
25. juni 2002 - 18:26 #3
dna:  jeg betalte en god sum penge
Avatar billede haloo Nybegynder
25. juni 2002 - 18:29 #4
rune: der skal laves en helt nyt design - har en cd med alle date fra snyd.dk
Avatar billede dna Nybegynder
25. juni 2002 - 18:29 #5
hehe.. ok! Så tager vi det som svar!

Vil ligesom runeevers gerne ved lidt om, hvad du forventer, at vi leverer for "kun" 30% af websitet ?

dna
Avatar billede dna Nybegynder
25. juni 2002 - 18:30 #6
Må det laves i asp (Stadig med mySQL som database self)

dna
Avatar billede motte Nybegynder
25. juni 2002 - 18:31 #7
haloo...

Kontakt mig pr. email eller telefon for nærmere info. Er meget interesseret!

Morten Thomsen
www.crom.dk
Avatar billede runeevers Nybegynder
25. juni 2002 - 18:45 #8
Du kan kontakte mig på rune@heickendorf.dk via mail eller messenger hvis du har interesse i at jeg hjælper til.
Avatar billede giang Nybegynder
25. juni 2002 - 18:54 #9
Jeg er ved at opbygge et netværk af websites, hvor en del af filosofien er at skabe synergier mellem de forskellige websites, og dermed skabe en gunstig udvikling og øgede besøgstal. Jeg har allerede et par websites i drift, heriblandt The-Gif.dk (http://www.the-gif.dk) med 90-150 daglige besøgende.

Ved et evt. samarbejde kan jeg tilbyde dig et færdigt design (har det allerede liggende), hvilket altså betyder at snyd.dk kan relanceres forholdsvis hurtigt.

Jeg har stor erfaring med PHP/MySQL, og kan igen nævne The-Gif.dk som et eksempel på et website hvor alt styres vha. PHP/MySQL. Nyheder, nye billeder, nye sider osv. kan let tilføjes via phpMyAdmin eller et lign. administrationsmodul, når jeg beslutter mig for at lave sådan et.

Udover de websites jeg allerede har i drift, har jeg flere projekter undervejs. Bl.a. et annonce netværk, som jeg dog ikke kan nævne detaljerne omkring.

Alle disse projekter er en del af min internetvirksomhed. I min virksomhed tilbyder jeg desuden hosting samt webudvikling til andre virksomheder. Jeg har herigennem opbygget et fornuftigt antal kunder, og flere af disse kunne muligvis være interesseret i at annoncere på snyd.dk

Det var vist det overordnede...hvis du vil høre mere kan du kontakte mig på admin@the-gif.dk

Hvis jeg skal deltage i projektet skal jeg tilgengæld have en ejerandel på 40% af snyd.dk (skal selvfølgelig aftales skriftligt).