Avatar billede haloo Nybegynder
25. juni 2002 - 14:48 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Super-programmør søges snyd.dk

Hej med dig.
For et styk tid siden købte jeg Websitet, snyd.dk for 15000kr varme cass - han havde ik tid til at opdatere sites mere, såå jeg slog til håber jeg da.. han har os oprettet sig inde på chart, og da jag overtog snyd.dk havde der ca. været 810000 besøg - i gennemsnit 2000 visit pr. dag. Websites er af totalt gammelt webdesign, men der er en kæmpe mysql...php... database med snydekoder til næsten alle psx, px2, pc, Xbox, nintendo 64, gameboy, gameboy advance, Spil.
Jeg tænker på at der kan komme gode reklame penge udaf Snyd.dk Hvis den for et helt nyt, førende design - og så kan der smækkes nogle banner op på alle de, sidevisninger$$. Ja, det er dig jeg mangler for at Snyd.dk kan springe i luften med sit nye Design, jeg vil gerne lave en aftale med Dig = Du kommer til at eje 25% af Snyd.dk hvis du fører tasterne ved dette projekt, jeg skal nok hjælpe med at opdate via det der.. myadmin! Har ik været så langtid i webmiljøet, men har mange gode projekter, bare på papir og domæne indtil videre.
håber det netop er dig der skal være medejer af Snyd.dk  Venlig Hilsen. Claus Munster

Specielt mail to: postmaster@haloo.dk
Avatar billede user-online Nybegynder
25. juni 2002 - 14:50 #1
Jeg vil takke nej, da jeg selv er igang med noget meget meget lignende, ellers godt forslag, men.. jeg har selv lige fået sponsor.. sååh :D
Avatar billede vieri Nybegynder
25. juni 2002 - 14:55 #2
user-online: Så lad dog være med at kommentere...

Der er lige noget jeg ikke helt forstår!
Hvad skal der laves ved siden? Er det designet, eller programmeringen?
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
25. juni 2002 - 15:04 #3
giv mig 50% ejerskab så vil jeg måske gå med i det.... hvis jeg skal lave 50% vil jeg eje 50% ... sårn er reglerne...

/dave
Avatar billede hoejrup Nybegynder
25. juni 2002 - 15:07 #4
snyd.dk fungere overhovedet ikke, så du kan ikke bruge 2000 visit pr. dag i noget. Hvis dit website ikke er oppe og køre, så går nemlig ikke længe før brugerne finder andre sider. Good bye ruth til en fed forretning!

/per
Avatar billede fri-hash Nybegynder
25. juni 2002 - 15:07 #5
snyd.dk lyder lovende, og denne og dine andre idder kunne måske finde investorer under hovedkategorien E-løsninger. Med en investor ville du/i kunne hyre en "rigtig" programmør og reklamebureau, og så begynder der at være noget ved det.

Dette er ikke en dis til nogen som helst, blot et alternativ til den valgte strategi
Avatar billede nixon Juniormester
25. juni 2002 - 15:09 #6
dawin, det er sgu rart at se en der ikke er grådig :) .,,.. du betaler ham selvfølgelg også lige 7,5k til at starte med ik :)
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
25. juni 2002 - 15:11 #7
nixon: ud fra det han skriver kommer jeg til at skulle kode hele sitet... dvs det bliver nok en ca 20 timers arbejde.... taxeres dette til 550 kr i timen svarer det fint nok til lidt over 10k som svarer til hans investering i sitet.... er ik grådig.. kræver bare at være lige :)

/dave
Avatar billede smooth Nybegynder
26. juni 2002 - 13:15 #8
Jeg vil godt hjælp hvis der kommer penge på bordet.
Avatar billede yousif Nybegynder
27. juni 2002 - 12:37 #9
Jeg vil godt hjælpe dig, gratis (måske) hvis det kun er designet.

Kontakt mig på:
MSN: ysubhi@hotmail.com
ICQ: 160358744

hvis du er interreseret...

MVH
Yousif
Avatar billede jps2mt Nybegynder
12. juli 2002 - 23:27 #10
Jeg er med på PHP og MySQL...

Kan kontaktes på:
Mail: morten@trab.dk
ICQ: 12939791

/Morten
Avatar billede webben Nybegynder
28. juli 2002 - 23:47 #11
er manden blevet fundet, eller leder du/i stadig efter noget.....?
Avatar billede dezigner Nybegynder
13. august 2002 - 16:32 #12
haloo> jeg vil da være interreseret i et samarbejde, jeg er DESIGNER, så jeg kunne helt sikert friske sitet op hvis du ønsker det....

du kan kontakte mig på: k@rstenb.dk - så vil jeg sende dig nogle flere referencer!!!!!
Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
12. september 2002 - 13:39 #13
Kunne godt tænke mig at vide hvor man får en timeløn på 550 kr. :D
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
15. september 2002 - 11:23 #14
Men er dygtig :D tja min timeløn er 400 dask . men der er ik så mange der har brug  for Delphi programmer mer ... såh er arbejdsløs så for tiden går jeg nok lidt på kompromi med timelø'en
Avatar billede nixon Juniormester
18. september 2002 - 12:32 #15
haloo  har du fået den hjælp du søgte efter ?? ...  eller står du stadigvæk og mangler hjælp ?

NixoN
Avatar billede haloo Nybegynder
28. september 2002 - 23:51 #16
Yeps - Tak til alle