Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2002 - 13:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Læst post

Hej Gruppe!

Jeg er, som nogle af jer ved, gammel outlook bruger. Er det ikke i Lotus Notes muligt at se hvornår man modtager nye mail i ens "egen-definerede" foldere.
Jeg ved man på modtagelses tidpunktet kan se, "you got mail", men hvis man bare vælger at trykke "ok", ja så ved man ikke I hvilken folder mailen har lagt sig.

Mvh.

Kim
Avatar billede dk_akj Nybegynder
24. juni 2002 - 13:36 #1
Den ligger vel i Inbox indtil du flytter den ?? Det gør mine ihvertfald. Med mindre du har nogle agenter til at sortere din podt.

//akj
Avatar billede roed Nybegynder
24. juni 2002 - 13:39 #2
Altid i indbakken ja, pånær de mails som du har sat en regel for eller evt. lavet en agent!
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2002 - 14:00 #3
ok, f.eks. har jeg 30 personer der regelmæssigt sender mig post. I outlook havde jeg dem katalogopdelt, og der havde jeg sat regler op, hvis posten kom fra den og den person, skulle det ryge i den og den folder.
Hvis der kom en mail blev folderen skrevet med fed og i parentes var nævnt hvor mange mails der lå og ventede i folderen (ulæst).. .denne temlig simple funktion findes ikke i Notes? eller er det bare mig der ikke har fundet den?

Mvh.

Kim
Avatar billede dk_akj Nybegynder
24. juni 2002 - 14:06 #4
Har du en agent der flytter dine mails ud i bestemte foldere ??
Avatar billede roed Nybegynder
24. juni 2002 - 14:08 #5
Nej, Notes skriver ikke i parentes hvor mange ulæste mails som ligger i en bestemt folder, og dette kan heller ikke sættes op :-(
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2002 - 15:49 #6
dk_akj: overhovedet ikke, men dette kunne måske laves efter man har læst mailen.

roed: virker temlig simpelt og det virker også smart i forhold til at have mange folderes / modtage mange mails dagligt.

Hvordan klare I andre den, sidder I og flytter mails rundt eller hvordan?
Avatar billede roed Nybegynder
24. juni 2002 - 19:01 #7
Personligt er den eneste regel jeg har sat op, en om at flytte diverse spammails til skraldespanden.
Men jo, jeg har da nogle foldere som jeg manuelt flytter mails over i, netop fordi jeg ikke kan se når der er kommet noget nyt i dem !!
Avatar billede Inge Nybegynder
24. juni 2002 - 19:19 #8
I notes 6 skulle det blive sådan som du efterlyser, at man kan se hvilke mapper der er nye mails i
Avatar billede dk_akj Nybegynder
25. juni 2002 - 07:02 #9
Når jeg får en "new main" alert så læser jeg mail'en og flytter den til den rigtige folder.
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2002 - 13:48 #10
Hej dk_akj

Totalt amatør-agtigt i forhold til Outlook.

Mvh.

Kim

PS: Jeg troede der var en idé med at man kunne sætte regler op i Notes
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2002 - 23:08 #11
uhm.. jeg har hørt lidt om at det skulle være i Domino 6..

jeg giver en melding tilbage, indtil da lukker jeg spørgsmålet!

KHL