Avatar billede equal Nybegynder
24. juni 2002 - 11:52 Der er 2 kommentarer

Record i Logic Audio ?!

Hej allesammen!!!
Jeg har lige fået Audio Logic, og skal bruge det til at indspille nogle sange da jeg har hørt det er et godt program... men jeg ved ikke hvordan man "Record"´er lyd fra min Mikrofon.
Kan i fortælle mig hvordan man gør det??

//Equal
Avatar billede hermandsen Juniormester
24. juni 2002 - 23:34 #1
Hvad er det du søger? Den knap du skal trykke på for at optage eller selve opsætningen af mikrofonen for at kunne optage?
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
01. juli 2002 - 16:28 #2
Du skal aktivere Asiodriverne under indstilniger og så får du nogle audiospor når du genstarter.
Så skulle det virke....