Avatar billede greek Nybegynder
24. juni 2002 - 01:35 Der er 16 kommentarer og
4 løsninger

Windows messenger

Er windows messenger egentligt et gratisprogram, som kan hentes og lægges på alle computere eller skal man betale for licens eller noget?
Avatar billede thenegro Nybegynder
24. juni 2002 - 01:38 #1
Mener helt sikkert det er gratis... :D
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2002 - 01:38 #2
Det er gratis, men virker kun på Windows...så prisen for udvikling betaler dem der har betalt for deres styresystem ;)
Avatar billede jeppebak Nybegynder
24. juni 2002 - 01:39 #3
Windows Messenger, er helt frit! Microsoft RULZ :)
Avatar billede greek Nybegynder
24. juni 2002 - 01:43 #4
Hvor kan man downloade det henne og ville det være lovligt at downloade det på en skole, vores 10.klasse skal nemlig være baseret på it og så tænkte jeg at det var smart hvis alle eleverne og lærerne tilknyttet klassen fik en profil og programmet derhjemme så man altid kunne komme i kontakt med hinanden.
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2002 - 01:44 #5
Ja, hvis din skole tillader deres brugere at installere programmer kan du jo downloade det fra http://messenger.msn.com/download/download.asp
Avatar billede greek Nybegynder
24. juni 2002 - 01:46 #6
Hvad med msn explorer virker det på samme måde?
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2002 - 01:46 #7
Det ved jeg ikke.
Avatar billede gifle Nybegynder
24. juni 2002 - 01:47 #9
Var et svar
Avatar billede nicofrench Nybegynder
24. juni 2002 - 01:48 #10
Dette program er langt federe, syntes jeg, end messenger.
Det hedder Trillian og er gratis.
Det kan tage ICQ, MSN, Yahoo samt IRC!!!
http://www.ceruleanstudios.com/download.html
Avatar billede nicofrench Nybegynder
24. juni 2002 - 01:49 #11
du kan selv altså chatte med andre systemer end MSN (messenger)
Avatar billede gifle Nybegynder
24. juni 2002 - 01:53 #12
Er der ikke også noget med, at Odigo kan kontakte de fleste?
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2002 - 01:55 #13
Odigo stinker. Den må du aldrig prøve at bruge! Men trillian er også rigtig god som nicofrench siger. Og den er lidt pænere at se på en MSN.
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2002 - 01:55 #14
Den er dog ikke på dansk :(
Avatar billede gifle Nybegynder
24. juni 2002 - 02:07 #15
Er da lidt nysgerrig så, hvad er der galt med Odigo?
Avatar billede nicofrench Nybegynder
24. juni 2002 - 02:18 #16
kan være... Trillian er sku bare fedt, det har mange features og der bliver skrevet på det konstant og så er det super stabilt, i modsætning til MSN...
Avatar billede nicofrench Nybegynder
24. juni 2002 - 02:19 #17
hvad er der galt med Trillian?
Avatar billede nicofrench Nybegynder
24. juni 2002 - 02:21 #18
Som el barto siger er trillian pænere at se på, det er også ligesom Winamp et program man kan skinne... dvs. at man kan downloade og skifte udseendet... eller hvis man er en haj, så kan man selv lave et skin...
Avatar billede gifle Nybegynder
24. juni 2002 - 02:24 #19
Hvad med features i Trillien? Er det lidt A'la ICQ?
Avatar billede nicofrench Nybegynder
24. juni 2002 - 02:29 #20
.:: gifle - mhjaae.. det du kan i MSN og i ICQ kan du i princippet ogs i Trillian... dog med få undtagelser... Du kan sortere dine kontakter i grupper, udveksle links, filer (i næsten alle kombinationer, altså mellem div chat programmer)...
du kan læse om det på deres side, og den kommer her: http://www.ceruleanstudios.com/features.html

Trillian understøtter forresten også AOL Netscapes chat