Avatar billede _-jspr-_ Nybegynder
22. juni 2002 - 20:00 Der er 6 kommentarer

Hjælp med Frames!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har en side: http://www.skyskraber.dk/bmx.htm
Som skal sættes op i frames!

I venstre side skal der være menu og i højre (Den største) skal være index!

Hvordan sætter jeg det op i frames helst en komplet kode
Avatar billede resten Nybegynder
22. juni 2002 - 20:05 #1
<html>
  <head>
  <title>Mit fjerde frameset</title>
  </head>
  <frameset rows="20%,80%">
    <frame name="one" src="frame1.htm"> <!-- Denne frame hedder one -->
    <frameset cols="23%,70%">
      <frame name="two" src="frame2.htm"> <!-- Denne frame hedder two -->
      <frame name="three" src="frame3.htm"> <!-- Denne frame hedder three -->
    </frameset>
</html>

<body>
</body>
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. juni 2002 - 20:18 #2
hvorfor får jeg et spm. fra en kategori jeg ikke abbonerer på?
Avatar billede _-jspr-_ Nybegynder
22. juni 2002 - 20:28 #3
hvordan centrer jeg frame'sne ????
Avatar billede zob Nybegynder
22. juni 2002 - 20:56 #4
<html>
  <head>
  <title>Mit fjerde frameset</title>
  </head>
<body>
<center>
  <frameset rows="20%,80%">
    <frame name="one" src="frame1.htm"> <!-- Denne frame hedder one -->
    <frameset cols="23%,70%">
      <frame name="two" src="frame2.htm"> <!-- Denne frame hedder two -->
      <frame name="three" src="frame3.htm"> <!-- Denne frame hedder three -->
</center>
    </frameset>
</body>
</html>
Avatar billede resten Nybegynder
22. juni 2002 - 20:58 #5
zop-> Hvad har du gang i ?

Men ellers kig her der har jeg lært det hele selv fra bunden.
http://www.html.dk
Avatar billede perlimplin Nybegynder
21. marts 2003 - 20:22 #6
Nu har jeg forsøgt mig med flere slags koder til at lave frames, og jeg ved at gå kold. Hver gang jeg åbner mit frameset. kommer der en grå boks frem, hvor der står: Netscape kan ikke finde filen eller dukumentet. Jeg ved ikke hvad det er jeg gør forkert.
Det har virket enkeltet gange, hvor jeg har kunne se resultatet af mig arbejde, men efter noget tid dukker den grå boks op  igen.

M v h
Perlimpn