Avatar billede croaks Nybegynder
21. juni 2002 - 17:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Digitalkamera? (HP PhotoSmart 715/812)

Hejsa

Et HP PhotoSmart 715 eller 812

Er der nogle der har nogle erfaringer med dette kamera?

Er der andre bedre alternativer i denne prisklasse?

Mvh
Croaks
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
22. juni 2002 - 19:44 #1
umiddelbart har 715 nogen udemærkede specs

3,3 megapixel ikke ringe - også fikst at du får taget et billede lige så snart du har klikket på udløser - er ret irriterende på nogen af de andre, at man skal vente et stykke tid inden der sker noget.
HP715 er jo på den måde egnet til motion - nice

tja 812 har bla feature så du automatisk kan sende pic med e-mail - - men er da ellers ikke så meget bedre end 715...

din valg af mærke - tja er jo smag og behag - jeg er mere til canon :D

da jeg ikke ved hvad skal du bruge cameraet til, er det lidt svært at anbefale andre - opløsning er ikke så god som 715 og 815 - men her et par forslag

http://www.proconsult.dk/katalog/tilb/til-cam/cam-dig/foto-1290781.html

http://www.proconsult.dk/katalog/tilb/til-cam/cam-dig/foto-7644a003.html
Avatar billede cgleerup Nybegynder
24. juni 2002 - 12:40 #2
Hp har desuden den store fordel at kameraet er spejlrefleks, det vil sige at det du ser igennem din viewfinder rent faktisk også er det du tager billede af - beskærringen bliver således præcis den samme!
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
24. juni 2002 - 19:52 #3
>>croaks
thx for p

held og lykke med dit nye kamera

- hvad vælger du så canon eller hp??