Avatar billede wraber Praktikant
21. juni 2002 - 09:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

ftp????

Hej der ude!
Er der nogen der kender et link til et lille ftp-program, altså helst freeware eller shareware (det er vel det samme.!?)

Avatar billede business Nybegynder
21. juni 2002 - 09:31 #1
gå på www.yahoo.com eller www.download.com og skriv ftp så skal du nok finde en eller andet free ting
Avatar billede business Nybegynder
21. juni 2002 - 09:32 #2
tror du skal gå med www.download.com
Avatar billede twm Nybegynder
21. juni 2002 - 09:34 #3
Avatar billede wraber Praktikant
21. juni 2002 - 09:34 #4
tak... du får lige lidt points, jeg fandt et godt et på en ftp server :-)

ftp://ftp.ipswitch.com/pub/win32/
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
21. juni 2002 - 09:34 #5
Det her er kanon: http://download.com.com/3000-2160-1572132.html?tag=lst-0-1

Nemt at bruge, og det er freewaree

Mvh. Martin
Avatar billede knudgert Nybegynder
21. juni 2002 - 09:34 #6
WS-FTP LE 5.08
http://tucows.opasia.dk/preview/195136.html
Er freeware.

Nej, freeware og shareware er ikke det samme.
Freeware er gratis at bruge hele tiden.
Shareware må man afprøve i en periode, som regel 30 dage eller et antal gange, evt. begrænset i funktionalitet.
Herefter skal programmet registreres, mod betaling, registreres, hvis man fortsat vil bruge det.
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
21. juni 2002 - 09:36 #7
Wraber: Bare lige en lille kommentar. Det kan godt betale sig at vente lidt med at lukke spørgsmålet, og lige se hvad der ellers kommer af indlæg. Men du fandt det du skal bruge, og det er jo det vigtigste :-)

Mvh. Martin
Avatar billede wraber Praktikant
21. juni 2002 - 09:39 #8
Det har du ret i, men jeg fandt det selv ret hurtigt, så jeg burde nok have ventet med at oprette spørgsmålet!

Men tak for alle svarene! Jeg tjekker dem alle alligevel, så får jeg set hvad der findes på markedet!

Hilsen Martin Wraber
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
21. juni 2002 - 09:42 #9
Det bedste program jeg kender, er det link jeg gav dig, men bare i PRO udgaven. Det er så heller ikke freeware...
Avatar billede initializing Nybegynder
21. juni 2002 - 09:49 #10
Her er program OG guide:

http://www.dsl-faq.dk/program/ftpserver.asp

-Martin