Avatar billede storinggaard Nybegynder
20. juni 2002 - 16:25 Der er 1 kommentar

det nye browser og popup- vindue åbner i tom tilstand

Jeg undre mig over når jeg bruger Internettet, så sker der følgende; når jeg klikker på et hyperlink eller et ikon som skal åbne et popup vindue eller et ny browser vindue. SÅ åbnes de tomme, det eneste der er er en tom hvid brower/popup vindue? Uden det relle indhold?
Det sker hele tiden ?
Det står nogle gange på i bunden af browser vinduet at der er fejl på siden, men det kan der ikke være hver eneste gange. Nogle står der også Javascriptvoid?

M.v.h Peter
Avatar billede prodic Mester
20. juni 2002 - 16:35 #1