Avatar billede maximus25 Nybegynder
17. juni 2002 - 23:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Admin modul

Hejsa !!
Jeg sidder med et mindre problem. Jeg er ved at lave en hjemmeside hvor der et specielt sted på siden skal være noget tekst som enkelte personer må gå ind og rette og opdaterer i. De skal altså med et password kunne få adgang til et felt hvor de kan skrive og slette i teksten. Det er brugere uden it kenskab og det skal derfor være nemt.
Er der en der ved om der ligger et godt kodeeksempel på dette et sted ??
Avatar billede 2go Nybegynder
18. juni 2002 - 00:02 #1
www.netcoders.dk - www.rolator.dk - www.script.dk - www.netstuff.dk

søg efter kode , admin , admin mobul , og hvad nu du har brug for..
det er ikke så svært at finde..
Avatar billede 2go Nybegynder
18. juni 2002 - 00:05 #2
http://netcoders.dk/seek.asp?mode=detailed_search&area_id=5&seekword=admin - prøv selv og kig
vil tror du skal kigge under et nyheds system med admin modul , også skal du så selv til at bygge lidt om ;)

/2go
Avatar billede maximus25 Nybegynder
18. juni 2002 - 10:45 #3
Jeg er klar over at der ligger masser af eksempler "derude". Mit spørgsmål gik netop på om der var en der kendte et godt eksempel.
Avatar billede mekaniker Nybegynder
19. juni 2002 - 00:22 #4
Hvis du smidder lidt flere point, så skal jeg lave et eksempel

//Mekaniker
Avatar billede maximus25 Nybegynder
05. juli 2002 - 21:45 #5
hvor mange point vil du have ??
Avatar billede maximus25 Nybegynder
16. juli 2002 - 13:26 #6
jeg lukker selv spørgsmålet da du ikke svarer !