Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. juni 2002 - 17:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Billed kvalitet på Canon IXUS 330

Jeg overvejer at købe dette kamera.. da mit alm APS kamera kun vil tage panorame billeder ;o)

Men hvordan er billede kvaliteten på 2.1Mpixel(1600*1200)?

Jeg ved at man kan få fremkaldt sine digitale billeder hos en fotohandler.. og få det på alm. fotopapir.. men hvordan er det iforhold til et alm. kamera?

Kan der anbefales evt. et andet i samme prisklasse og størrelse (størelsen har meget at sige!) og opløsning (minium 2.1Mpixel)

BTW: det skal siges at jeg evt. først kun kan kommeter dette spm, på tirsdag. da jeg rejser nu her, og jeg ved ikke om jeg kan komme på nettet før på tirsdag!
Så hav lidt tålmodighed med mig ;o)
Avatar billede monsted Nybegynder
16. juni 2002 - 17:53 #1
2 mpixel er fint til normale mennesker - med mindre du har brug for billederne i ~2000x1500 pixels til grafisk produktion så kan du roligt købe det kamera.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. juni 2002 - 17:53 #2
pris klasse ca 4500/5000kr MAX
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. juni 2002 - 21:29 #3
ingen andre?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
19. juni 2002 - 07:54 #4
er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
19. juni 2002 - 08:20 #5
lukker ;o)