Avatar billede snotklat Nybegynder
14. juni 2002 - 09:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

morph-program

skal bruge et program, der kan morphe et billede om, fx ved hjælp af indsatte punkter man flytter om til hvor man vil have dem...

Håber det kan forståes
Avatar billede speedy Nybegynder
14. juni 2002 - 09:21 #1
Dette program er freeware og ser godt ud:
http://download.com.com/3000-2192-8010766.html?tag=lst-0-5

/SpEeDy
Avatar billede snotklat Nybegynder
14. juni 2002 - 12:36 #2
har kigget lidt på det... er du sikker på jeg kan mophe former som jeg vil?
Avatar billede speedy Nybegynder
14. juni 2002 - 15:31 #3
Ja, du vil morphe mellem 2 billeder ikke ? altså f.eks. fra "moster ellen" til "bedstefar børge" ikke ?

Det er netop hvad dette program kan...

/SpEeDy
Avatar billede snotklat Nybegynder
18. juni 2002 - 14:12 #4
fandt et link i en tidligere streng...

http://perso.wanadoo.fr/3d/tutorials/mapface/mapface.html

mere at morphe om på billedet som der... hvor jeg kan kontrollere hvor hver del morphes hen...

Kan det program du linker til det?
Avatar billede snotklat Nybegynder
19. juni 2002 - 15:59 #5
Legede lidt med programmet og fandt at warp-toolen er perfekt til det formål jeg skal bruge programmet til, og programmet i det hele taget er genialt og tilmed gratis sætter mig i en ekstase at jeg får lyst til at ændre pointene til 100. Værsgo, du har fortjent dem... :-)