Avatar billede 2000problem Nybegynder
12. juni 2002 - 23:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mangler codec til webcam

Jeg forsøger mig med streaming video fra mit kamera.....
Det kører også fint i ca. 5 min, men så stopper det, og når jeg så forsøger at starte det igen, så skriver den at der mangler nogle codecs!

Jeg bruger Windows Media Encoder, jeg håber at nogle kan hjælpe!

På forhånd tak!
Avatar billede henninga Novice
13. juni 2002 - 00:02 #1
Hvad er det for et kamera?
Jeg har kørt med et logitech og med logitechs eget program QuickCam 5.2, som har funktionen indbygget.
Der var dog problemer hvis jeg gik ind og kiggede på siden fra den samme computer som kameraet var tilsluttet.
Hvad angår WindowsMedia, så plejer den da at kigge på internettet efter codecs hvis den mangler nogle - men det kan jeg ikke lige hjælpe med.
Avatar billede 2000problem Nybegynder
13. juni 2002 - 08:54 #2
Det er et AGFA CL20, altså et lille digital camera, men jeg har haft det til at køre fint med webcam32, så hvorfor duer det så ikke ordentligt med WME?????
Avatar billede 2000problem Nybegynder
02. september 2002 - 09:35 #3
Lukket