Avatar billede lequet Nybegynder
11. juni 2002 - 10:20 Der er 53 kommentarer og
3 løsninger

Er jeg den eneste

Nu fik jeg lige lyst til at lave en lille undersøgelse, af ekspertens brugere :)

Er jeg virkelig den eneste der ikke anede at Danmark skulle spilde fodbold i dag? Er jeg virkelig den eneste som aldrig i mit liv har set en fodbold kamp? Er jeg virkelig den eneste der ikke aner at der er VM/EM/WHATEVERM før lang tid efter at alle aviser og tv kanaler har buldret løs om det 38 timer i døgnet?

Er jeg virkelig den eneste som ikke har den ringeste interesse for fodbold?

Det kan ikke passe, lad os få et lille EM (Eksperten mesterskab) i anti-fodbold-interesse :) Hvem tør stå frem og få tæsk fordi vi ikke gider se fodbold, og gerne vil have fodbold fri TV og aviser :)

Aviserne kan ikke engang holde VM til sports sektionen, men skal også fylde 98% af resten af avisen med det... Er jeg den eneste der synes det virker underligt?

Og forresten tillykke til lille Danmark med det fine resultat (Som jeg har set at vi til syneladende har opnået :) Trods alt synes jeg da det er fint hvis Danmark vinder, eller hvis Kina vinder, eller Saudi arabien eller Langbortistan eller Whereever-land :)

(Damn nu får jeg tæsk om ikke andet verbale tæsk *ggg*, jeg ER altså Dansker, og nej jeg kommer ikke fra Mars :o) Vis nåde, vi er en uddøende race :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
11. juni 2002 - 10:22 #1
du er ikke alene ;o)
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
11. juni 2002 - 10:22 #2
Hvad er fodbold..?
Avatar billede thedozer Nybegynder
11. juni 2002 - 10:23 #3
Weeeee...... Enig....!!!! Har dog set en fodboldkamp i ny og næ, men det var nu mere pga. de kolde øl der fulgte med..!!!! Synes Bjarne Riis og Asbjørn Riis skulle med på landsholdet :)
Avatar billede lequet Nybegynder
11. juni 2002 - 10:23 #4
HeHe I knew it :) Lader til at der stadig er et håb :)
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
11. juni 2002 - 10:24 #5
Altså, nørd !.

Du ved aviserne er fyldt med fodbold men du har ikke set at Danmark skulle spille i dag, det hænger jo ingen steder sammen !, vel ven...

/Thomas Nielsen
Avatar billede lequet Nybegynder
11. juni 2002 - 10:24 #6
thedozer > Hey ja, bajerne kan vi sagtens bruge, om ikke andet kan man bruge tiden foran flimmeren på at nærstudere etiketten på flasken :)
Avatar billede sprutnik Nybegynder
11. juni 2002 - 10:25 #7
Fodbold tsk tsk. Nej det er sgu fadt nok nogle gange. Engang så jeg fakttisk en fodboldkamp i dens fulde længde. Det var vistnok i 1992 eller deromkring.
Avatar billede jimse Nybegynder
11. juni 2002 - 10:26 #8
Næh ikke helt alene, men se på antallet af brugere på eksperten, det plejer at være over 100 på denne tid af dagen.
Avatar billede lequet Nybegynder
11. juni 2002 - 10:26 #9
tekniskdesigner > Jeg bladrer igennem avisen MEGET hurtigt for at finde tegneserierne og evt. spændende overskrifter, ser side efter siden billeder af fodbold spillere, og læser derfor hverken tekst eller overskrifter :) Så jo det hænger sammen
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
11. juni 2002 - 10:26 #10
Der burde stå mere om computer og mindre om fodbold (hva' det så end er) i aviserne..!
Avatar billede nicidem Nybegynder
11. juni 2002 - 10:27 #11
Det er VM for dælen da! det skal ses...
Men jeg har det også lidt som dig... alt det andet sport rager mig en pind!
Avatar billede lequet Nybegynder
11. juni 2002 - 10:27 #12
Og hvad angår TV ser jeg mest cartoon network hvor det eneste fodbold er LEGOs reklamer :)
Avatar billede radiohead Nybegynder
11. juni 2002 - 10:28 #13
DANMARK SLÅR VERDENSMESTRENE 2-0 I DEN INDLEDENDE RUNDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede lequet Nybegynder
11. juni 2002 - 10:31 #14
radiohead > OK... Øhh jamen fedt :)
Avatar billede vieri Nybegynder
11. juni 2002 - 10:32 #15
Det kan i ikke mene. Fodbold er Danmarks nationalsport.
Det skal ses. Jeg har været så heldig at jeg har læseferie nu, så jeg står tidligt op og jeg har set næsten samtlige kampe, alle spillet af Brasilien, Danmark, Frankrig, Portugal.

Nu er vi videre i 1/8-finalen (til dem der ikke ved det, så er det rigtig godt, og vi har lige slået Frankrig ud af VM (det er også godt)).

Hvis vi vinder på lørdag, er vi videre i 1/4-finalen, hvor vi skal spille mod Brasilien (højst sandsynligt) - De vandt over os i 1/4-finalen i '98, så vi har en revanche til gode.
Hvis vi vinder den er vi i semefinalen - derefter finalen.

I bliver da nødt til at heppe på Danmark!!!
Avatar billede backside Nybegynder
11. juni 2002 - 10:33 #16
lequet>> Jep, der ER sku fedt. *GG*
Avatar billede lequet Nybegynder
11. juni 2002 - 10:36 #17
vieri > Tja, jamen hep hep :) Danmark har da min støtte, men hvem end der vinder er jeg da stadig den samme, og i lige godt/dårligt humør :)

backside > hvad er fedt?
Avatar billede flash-man Nybegynder
11. juni 2002 - 10:37 #18
Hey fodboldt er da for fedt!! 22 mennesker der spurter rundt efter en bold og sparker de andre i skridet fordi de ikke lige fik fat i bolden..! Og når spillerne frivilligt giver bolden til manden der står for enden af banen (tror nok det hedder målmand), og tror de kan snyde ham ved at skyde lidt hårdere til den =)

Det er da for fedt!! Hvad skulle vi gøre uden fodboldt?? Prøv at forestille jer de andre gale sporter folk kunne finde på, hvis der ikke var fodbold =)
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
11. juni 2002 - 10:37 #19
Tro mig du er ikke alene!! Jeg H-A-D-E-R fodbold!!! Jeg kan ikke se pointen i at klistre op a skærmen i 1½ time for at se 22 personer løbe rundt efter en bold??? Men at andre så kan lide det er selvfølgelig deres eget valg...Der må jo være et eller andet ved det som "vi" ikke kan forstå..eller hva'??
Avatar billede vieri Nybegynder
11. juni 2002 - 10:37 #20
Det er fedt at Danmark slår Frankrig.
Avatar billede repsac Nybegynder
11. juni 2002 - 10:38 #21
Nu har vi jo (jvf. statistikkerne) vundet VM... :D

Naturligvis vidste jeg at der var fodbold - Jeg er ikke fuldstændigt indelukket i min egen lille verden ;)
- gå ud og spark til en bold, de er jo ved at klare op :)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
11. juni 2002 - 10:39 #22
Jeg ser stort set også alle de fodbold kampe jeg kan komme af sted med.
Ikke fordi jeg spiller det selv, men kan godt lide at se på. Desuden synes jeg det er noget helt specielt når Danmark spiller. Og kampen idag var fantastisk. Danskerne har lavet et comeback.
Men nu skal de møde argentina, england eller sverige i 1/8 finalen, så lad os se hvordan det kommer til at gå :o)
Avatar billede repsac Nybegynder
11. juni 2002 - 10:39 #23
repsac-->dansk ordbog: de=det :p
Avatar billede styled.dk Nybegynder
11. juni 2002 - 10:41 #24
Lad mig starte med at sige det...jeg er den største anti fodbold og sports fan (udover boksning)...Jeg hader fodbold udover alle grænser...Men når der er vm går der altså lidt fodboldfeber i blodet...det skal man altså se :D
Avatar billede lequet Nybegynder
11. juni 2002 - 10:41 #25
ratzaiy > HeHe :) Mon ikke det bare er et desperat menneskeligt forsøg på at vende tilbage til stenalder-stadiet et øjeblik, og sparke hinanden i nosserne og den slags :)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
11. juni 2002 - 10:41 #26
Folk der ikke kan lide fodbold kommer altid med en lidt dum undskyldning. "hvad er det sjove i at se 22 mand løbe rundt at sparke til en bold" ... tjaa, sådan kan man sige med mange ting. Hvad er det sjove i at sidde og svare på spørgsmål?
Avatar billede styled.dk Nybegynder
11. juni 2002 - 10:42 #27
gizmo > Jeg giver dig ret...men spørg dem endelig ikke om det nu kommer de med den store smøre om at man lære noget osv... :)
Avatar billede flash-man Nybegynder
11. juni 2002 - 10:44 #28
gizmo-gizmo > Ikke fordi jeg ikke ser fodboldt, jeg synes det er vildt fedt, men alligevel osse lidt meningsløst i grunden..
Avatar billede lequet Nybegynder
11. juni 2002 - 10:44 #29
gizmo > Du burde være en udemærket kandidat til selv at besvare dit spm (det sidste) :)
Avatar billede repsac Nybegynder
11. juni 2002 - 10:44 #30
=>lequet: hvad med boksning? - sten-stenalder ;) - at slå på hinanden med puder omkr. hænderne... jääähaa... jeg må se boksning ;)
- gizmo vi er vist en kende enige vedr. denne sag :p
Avatar billede annikadk Nybegynder
11. juni 2002 - 10:45 #31
er med på "spiller de idag"-holdet :)
Ja, lige indtil at jeg tændte kasse for at se nyheder på TV2 - hvor skiftede jeg hurtigt kanal ;)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
11. juni 2002 - 10:46 #32
Jeg er da enig. Der giver ikke den fjerneste mening at 22 idioter hopper rundt og spake ud efter en lille rund kugle med luft i.
Men sådan er det jo med alt sport?
Avatar billede styled.dk Nybegynder
11. juni 2002 - 10:46 #33
Boksning interesserer mig mest fordi jeg selv har dyrket det...så kan man sku ikke lade være!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
11. juni 2002 - 10:46 #34
spake = sparker :)
Avatar billede repsac Nybegynder
11. juni 2002 - 10:47 #35
=>gizmo: netop :)
Avatar billede lequet Nybegynder
11. juni 2002 - 10:48 #36
repsac > Hvornår har jeg udtalt mig omkring boksning *gg* Jeg har nævnt fodbold, men rent faktisk ikke noget om at jeg selvfølgelig også anser boksning for uinteressant :) Jo vi har nok alle brug for mere eller mindre at vende tilbage til stenalder-stadiet en gang imellem, på den ene aller anden frivillige/ufrivillige måde. Nogen tæsker hianden på ganden, nogen på en nyslået græsplæne med en bold, andre på en scene med store bløde handsker :) Nogen i computer simulerede spil, nogen skyder bare på ænder med haglgevær... Der er mange former... Ingen af de nævnte her kan jeg tilslutte mig, men der kan sikkert findet et andet der passer til mig :)
Avatar billede flash-man Nybegynder
11. juni 2002 - 10:50 #37
lequet > Du glemte det afgørende "punktum!" =)
Avatar billede lequet Nybegynder
11. juni 2002 - 10:51 #38
flash-man > *gg* (punktum) .
Avatar billede flash-man Nybegynder
11. juni 2002 - 10:52 #39
lequet > Og så kan du begynde at trække vejret igen..! *sG*
Avatar billede repsac Nybegynder
11. juni 2002 - 10:53 #40
=>lequet: det har du heller ikke. Har jeg skrevet at du har sagt det? - styled.dk nævnte det blot og så eksemplificerede jeg blot min (og gizmo's) mening om at "pille en sportsgren fra hinanden"... :)
Avatar billede lequet Nybegynder
11. juni 2002 - 10:53 #41
Jeg undrer mig over at kun fodbold-fansne lægger svar, er det fordi kun fodbold fans mener at et 0 har en betydning :)
Avatar billede styled.dk Nybegynder
11. juni 2002 - 10:54 #42
Er jeg kendt nu  ? :) *g*
Avatar billede lequet Nybegynder
11. juni 2002 - 10:54 #43
repsac > OK :) På den måde

flash-man > Pyha, helt forpustet *gg*
Avatar billede repsac Nybegynder
11. juni 2002 - 10:55 #44
=>styled: :D
Avatar billede repsac Nybegynder
11. juni 2002 - 10:55 #45
=>lequet: yep :)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
11. juni 2002 - 10:56 #46
lequet >> så har jeg jo besvaret et spm. ekstra *G*
Avatar billede lequet Nybegynder
11. juni 2002 - 10:59 #47
gizmo > Tja... Men jeg har desværre ikke det universelle svar på netop det spm :o) Men så må du vel få 2*0 *lol*
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
11. juni 2002 - 11:20 #48
jahhh :=)
Avatar billede lequet Nybegynder
11. juni 2002 - 11:21 #49
Tid til points... Fik beroliget mig selv med at jeg ikke er den enste, tak til alle som deler min holdning :)

Og tak for de voldsomme tæsk, nu vover jeg mig snart ned i byen med risikoen for at få nogle flere tørre tæsk, kan være jeg dermed kan komme tættere på min indre stenalder-mand *gg*
Avatar billede styled.dk Nybegynder
11. juni 2002 - 11:24 #50
lequet  >  LOL!
Avatar billede invisibleman Nybegynder
11. juni 2002 - 12:36 #51
"Er jeg virkelig den eneste der ikke anede at Danmark skulle spilde fodbold i dag?"

NEJ!

"Er jeg virkelig den eneste som aldrig i mit liv har set en fodbold kamp?"

NEJ!

"Er jeg virkelig den eneste der ikke aner at der er VM/EM/WHATEVERM før lang tid efter at alle aviser og tv kanaler har buldret løs om det 38 timer i døgnet?"

NEJ!

"Er jeg virkelig den eneste som ikke har den ringeste interesse for fodbold?"

NEJ!

:D ... jeg hader fodbold, interesserer mig ikke for det og synes det er en totalt steneren sport.

Folk der sparker til en bold ? Pleeasseee ..... i Rusland (jeg læste avisen på Osted Pizzaria i går :D ..) smadrede holigans en hel masse fordi de tabte *LOL* ... altså .. hvad faen er det for en verden vi lever i, hvor folk går amok over at en skide flok knoldesparkere taber en kamp ?
Avatar billede styled.dk Nybegynder
11. juni 2002 - 12:43 #52
invisibleman > Hvorfor går du amok hvis en ven kommer til at slette et script du har lavet og du ikke har en kopi? Det er jo bare en masse krosseduller oven i hinanden ? ?? ? :D
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
11. juni 2002 - 12:51 #53
styled.dk>> hæ hæ den var god ;)
Avatar billede lequet Nybegynder
11. juni 2002 - 13:14 #54
invisibleman > Takker for din støtte :) Ja det er sgu ret sært.

styled.dk > Hvorfor går du "Amok" fordi andre har en anden mening ;o)

Kan man måske se en sammenhæng i det hele?

"Jeg SKAL bare SPARKE til den BOLD!!!!" :)
"Han RAMTE IKKE BOLDEN, nu SKAL vi SPARKE alle vi møder på gaden!!!!" :)
"Jeg SKAL bare LAVE det her SCRIPT!!!!" :)
"Han SKAL bare HAVE samme MENING som MIG!!!" :)

Tja, vad siger psykiateren? "Tvangstanker?" måske er det hvad vi alle sammen lider af *gg*

Uanset hvad respekterer jeg fuldt ud at nogen godt kan lide fodbold, hvad jeg ikke respekterer er den manglende respekt for dem som IKKE interesserer sig for fodbold : Aviser som KUN handler om fodbold, ikke kun sports sektionen... 20 TV kanaler som KUN handler om fodbold, og kun 2 som IKKE gør, hvad vis man ikke gider se det der kommer på de 2 kanaler? Folk som opfører sig totalt latterligt (læs voldeligt) når deres favorit fodboldhold ikke vinder, og tæsker alle som går stille og roligt på gaden.

Ikke et personligt angreb på fordbold fans, nogen (mange) er da flinke nok :) Men du/i må da indrømme at respekten mangler bare en anelse?! Burde vi ikke gøre bare en smule ved det?

"Undskylder for stavefejl og underlige udtryk :) Er lidt træt, skulle lige være færdig med det DER SCRIPT her i NAT *GG*"
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
11. juni 2002 - 13:14 #55
Ja, det var en fin samligning. Men visibleman, hvad er det for en 2D holdning? :)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
11. juni 2002 - 13:16 #56
hmmm, kodere kan også gøre meget ved det da.
Her er mit bud:

<?
if ($holigans_opførelse == "bad") {
    arest($holigan_id, "prison");
}
?>