Avatar billede xox Nybegynder
09. juni 2002 - 20:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mobil til Pc!

Hej.. Kan man på en eller anden måde sende en besked fra en mobil også modtage den på pc??
Avatar billede michael.h Nybegynder
09. juni 2002 - 20:15 #1
Ja du kan sende en E-mail fra en mobil til en pc
Avatar billede xox Nybegynder
09. juni 2002 - 20:17 #2
Kan du give mig 1 fremgangsmåde??
Avatar billede michael.h Nybegynder
09. juni 2002 - 20:21 #3
På din mobil er den sat til at sende en sms som text. Du kan også vælge at sende den som e-mail, det gør du indstilligerne for beskeder, så skal du taste den e-mail du vil sende til også, så skal du også lige taste et nr. så din tele udbyder bruger.
Avatar billede gnuen Nybegynder
09. juni 2002 - 20:25 #4
Hej, det du skal gøre er at du i starten af sms'en skriver email adressen >mellemrim< og så teksten derefter sender du beskeden til +4540900093 som er gateway-nummeret på SONOFON's email->sms gateway
Avatar billede gnuen Nybegynder
09. juni 2002 - 20:26 #5
der skal selvfølgelig ikke stå mellemrim men mellemrum ;-)
Avatar billede xox Nybegynder
10. juni 2002 - 22:10 #6
Noap