Avatar billede hesselbjerg Nybegynder
08. juni 2002 - 23:54 Der er 4 kommentarer

Nyhedsbrev/tilmeld/frameld+asp el. php+database

Er det for meget forlangt?
Jeg har tænkt mig at mit domæne snart skal kunne klare serverside sprog.
Jeg har fået en opgave på skolen 1½ uge tilbage. Sidste opgave og så er det slut. Se på adressen..

http://www.sunny-sites.dk/chicogchannel/index.htm

Det kunne i og for sig godt være en formular..men det smarteste er vel en kombination af database og serverside sprog.
Jeg er totalt "grøn" på dette område og har brug for noget færdigtstrikket.
Er det for kompliceret....måske for mig...Det vil være smart hvis jeg kan blive færdig med denne tekniske ting senest i morgen formiddag?!!!

Er der en der kan/vil hjælpe mig?

Avatar billede dank Nybegynder
09. juni 2002 - 02:26 #1
Der ligger 61 forskellige mailingliste/nyhedsbrev managers her: http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Mailing_List_Managers/ Flere med templates så du selv kan styre layoutet :-)

Mvh
Dank
Avatar billede dank Nybegynder
15. juli 2002 - 23:24 #2
Hmmmmm hvad sker der?
Avatar billede nightshad Nybegynder
26. oktober 2002 - 11:51 #3
Ehm skulle han ikke have poing for det
Avatar billede w13 Novice
07. august 2008 - 09:39 #4
Hesselbjerg>> Du bør nok lukke dine gamle, åbne spørgsmål.