Avatar billede ladekarl Nybegynder
07. juni 2002 - 12:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mpeg og billeder...

Hej Eksperter,
Min far har lige købt en dvd-afspiller (stationær) og vil gerne se sine ferie billeder der er taget med et digital camera. På dvd´en står der at den kan afspille Mpeg format og mit spørgsmål går på om man så kan se digitalbilleder i mpeg format og hvordan man kan (hvilket program skal jeg bruge for at brænde dem)?
Tak for hjælpen...
Avatar billede wanix Praktikant
07. juni 2002 - 13:04 #1
Jeg ved man kan gøre det med nero, men vil gerne høre, om der er en eller anden. Der ved prøcis hvordan man gør.
Avatar billede greek Nybegynder
07. juni 2002 - 13:08 #2
Hvilken dvd afspiller er det?
Avatar billede pft Nybegynder
07. juni 2002 - 16:24 #3
Avatar billede pft Nybegynder
07. juni 2002 - 16:25 #4
Man må ikke oprette samme spørgsmål 2 gange
Avatar billede hermandsen Juniormester
08. juni 2002 - 16:16 #5
>>pft
Det må man godt hvis det ene spørgsmål er lukket!
Avatar billede hanloven Mester
11. juni 2002 - 05:13 #6
Du kan lave en foto CD med Roxio Videopack 5... - det er et genialt program der stort set tar imod alle billedeformater.
Avatar billede hanloven Mester
17. januar 2003 - 15:23 #7
Tak for point. Glad for at jeg kunne hjælpe..

Jeg kan informere dig om at Roxio Videopack programmet desværre ikke er i handlen længere, med Easy cd creator og Nero burner kan også klare opgaven.

//Hanloven