Avatar billede anderskdp Nybegynder
06. juni 2002 - 22:48 Der er 8 kommentarer

Problmer med FTP-servere

Jeg har det problem at jeg ikke kan få angang til en FTP-server, f.eks. når jeg skal downloade en patch eller lign..
Exploren kommer frem med siden, hvor den siger at siden ikke er tilgængelig.
Det er ligegyldigt om jeg prøver med eller uden firewall.
Jeg bruger XP, har bredbånd, og bruger IE 6
Avatar billede fastwrite Nybegynder
06. juni 2002 - 22:50 #1
hvilket program bruger du? Har du en offentlig ip-adresse?

prøv i dit program at oprette en bruger med navnet test og kode tester, så kan du i din browser skrive: http://test:tester@din ip-adresse - og se om du kommer på.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juni 2002 - 22:55 #2
en lille test...
Kan du komme ind på min: ftp://212.10.124.79/
Avatar billede anderskdp Nybegynder
07. juni 2002 - 00:06 #3
Jeg bruger bare IE 6 og nej min IP er bare sådan en dynamisk en fra TDC.
Og nej jeg var ikke istand til at komme ind på din server.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juni 2002 - 19:25 #4
anderskp> klokken 00:06 var min maskine slukket. Det koster jo mange penge at have en pc til at køre i døgndrift :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juni 2002 - 20:06 #5
anderskp > min ftp kører som regel ml. 20:00 og 23:00 - gør den ikke så skriv lige her og jeg starter den :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. juni 2002 - 12:28 #6
sker der noget?
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juni 2002 - 22:13 #7
sker der noget?
Avatar billede anderskdp Nybegynder
16. juni 2002 - 13:44 #8
ja, du må undskylde at jeg ikke har skrevet. Men jeg har forsøgt at joine, men dette var ikke muligt.