Avatar billede hesselbjerg Nybegynder
06. juni 2002 - 15:47 Der er 4 kommentarer

nyhedsbrev/tilmeld-frameld

Er der en, der evt kan henvise mig til en site med nyhedsbrev eller måske ligger du inde med oplysningerne på anden vis.

Kan det lade sig gøre uden asp og php så vil det være godt men hvis ikke det kan undgås så må jeg jo bare åbne op for denne mulighed også.

Måske skrives det i javascript måske ikke men andre muligheder er da også velkomne
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2002 - 15:52 #1
Det kommer an på, hvilken slags nyhedsbrev. Hvis det skal være det traditionelle "fuld-automatiske", så kan du ikke gøre det uden et server-side sprog (PHP/ASP), da du så bliver nødt til at "huske" de brugere, der melder sig til - fx ved at lægge deres e-mail adresser i en database.
Men du kan jo godt lave en formular, hvor man kan maile til dig, at man gerne vil meldes ind, og så kan du selv (manuelt) tilføje ham til din adresseliste og derefter sende til alle dem, der står på den liste.
Avatar billede hesselbjerg Nybegynder
06. juni 2002 - 19:58 #2
Det ser naturligvis ud som om at det første (server-side) sprog er det smarteste/mest praktiske.
Om det så vil være til at overskue for mig nu og her og til netop dette projekt det må tiden vel vise. Jeg mener at vi har mulighed for at fremvise det ude på skolen selvom vi gør det i (server-side) sprog...
Gider du, kan du henvise til begge dele.
Jeg mener at jeg hos backside.dk kan hente den førstnævnte hvis bare jeg ved hvor jeg skal lede...(!?)
Avatar billede atn Nybegynder
06. juni 2002 - 23:40 #3
Heysa !

Kig på: http://www.activedeveloper.dk under download sektionen - der finder du mange forskellige nyhedssystemer...

Venligst

<ATN/>
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2002 - 16:09 #4
I PHP/ASP sektionen kan du garanteret få en til at skræddersy en funktion til dig.
Jeg har også selv lavet et system engang, men du får formentlig det bedste resultat af en "prof"! :)