Avatar billede kimmys Nybegynder
04. juni 2002 - 21:01 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

.ace??

er der nogen der kender dette fil format .ace??? jeg har fundet en god film i .ace format, og nu vil jeg gerne lave den om til noget andet, men jeg kender ingen programmer der kan lave denne fil om!
Avatar billede henni80 Nybegynder
04. juni 2002 - 21:03 #1
gå ind på winace.com

eller

download.com og søg efter winace

det er et program lignende winzip (altså til at pakke filer ud med)
Avatar billede martinlame Nybegynder
04. juni 2002 - 21:03 #2
du skal bruge winace til at åbne den ... fra www.winace.com
Avatar billede radiohead Nybegynder
04. juni 2002 - 21:03 #3
Avatar billede radiohead Nybegynder
04. juni 2002 - 21:03 #4
bum bum bum
Avatar billede henni80 Nybegynder
04. juni 2002 - 21:05 #5
ups - misforstod hvis spg. :-(
Avatar billede martinlame Nybegynder
04. juni 2002 - 21:05 #6
nå ja, det er ikke en film fil men en komprimeret fil.. ligesom winzip www.winzip.com og winrar www.rarlabs.com
Avatar billede henni80 Nybegynder
04. juni 2002 - 21:05 #7
eller måske ikke ;-)
Avatar billede kimmys Nybegynder
04. juni 2002 - 21:08 #8
kender du et program der kan lave MPEG-4 om til AVI,DivX,DV,ASF,MOV,SMR,WMV,MPEG eller MPEG2??
for det var faktisk det jeg lete efter!!!
jeg kom til at se forkert da jeg skulle se hvilke format den var i!
Avatar billede radiohead Nybegynder
04. juni 2002 - 21:09 #9
www.divxit.dk <---- Der finder du ALT i decoders og encoders + beskrivelse af hvert enkelt program
Avatar billede martinlame Nybegynder
04. juni 2002 - 21:12 #10
www.divx-digest.com alt du behøver :)
Avatar billede kimmys Nybegynder
04. juni 2002 - 21:16 #11
jeg kan ikke rigtig finde nogle programmer på de sider der kan lave MPEG-4 om!
Avatar billede radiohead Nybegynder
04. juni 2002 - 21:16 #12
Hva satan... www.divxit.dk lukker!!!!!!!
Avatar billede radiohead Nybegynder
04. juni 2002 - 21:20 #13
nå... stadig downloads på siden :)

kimmys.. Kan denne ikke bruges? http://divxit.geekgear.dk/downloads.php?program=29&kategori=5
Avatar billede kimmys Nybegynder
04. juni 2002 - 21:24 #14
Radiohead:
jeg bruger tit det program, men det kan ikke klare MPEG-4
Avatar billede martinlame Nybegynder
04. juni 2002 - 21:24 #15
nu vedj eg ikke om jeg husker forkert med er mpeg-4 ikke divx ?
Avatar billede radiohead Nybegynder
04. juni 2002 - 21:25 #16
kimmys... ok. Vidste jeg ikke :(
Avatar billede kimmys Nybegynder
04. juni 2002 - 21:27 #17
martinlame:
det ved jeg ikke? er det, det?
Avatar billede martinlame Nybegynder
04. juni 2002 - 21:30 #18
hvis den ikke ender på .mpg eller nogen andet mærkeligt så tror jeg altså mpeg-4 er avi, smr eller divx
Avatar billede hermandsen Juniormester
04. juni 2002 - 21:34 #19
MPEG-4 er standarden for DivX og asf... Det er en teknologi som begge formaterne bygger på...

Til at konvertere til et anden format kan du bruge VirtualDub (www.virtualdub.org) eller TMPGEnc (www.tmpgenc.net)...

For at åbne .ace-fil kan du bruge WinRAR eller WinACE... Kan begge findes på www.download.com

//hermandsen
Avatar billede kimmys Nybegynder
10. juni 2002 - 01:06 #20
Til hermandsen:
jeg har hentet VirtualDub men når jeg prøver at åbne filen skriver den dette:
Could't locate decompressor for format "MP43" (Mirosoft High Speed MPEG-4V3)
Avatar billede hermandsen Juniormester
10. juni 2002 - 17:39 #21
>>kimmys
D'OH!!! Skod kompresser! :)

Nå, men prøv at installere http://www.divx-digest.com/software/nimo_pack.html

Der mener jeg det hele er med! ;)
Avatar billede kimmys Nybegynder
12. juni 2002 - 21:35 #22
hey hermandsen, det ser ud til at virke!

du får her med dine point