Avatar billede limemedia Nybegynder
31. juli 2000 - 22:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Admin : Idé til profil

Når nu det er muligt at se hvem der ligger på top 10 og kan se alles point, hvorfor så ikke have en liste, der viser placering i forhold til antal brugere...

Altså, du er rangeret nummer 117 ud af ialt 5000. På den måde, kan man også identificere de der mere udnytter eksperten og dem som måske har en bredere kompetance.

1 point til admin hvis han løser det ;D
Avatar billede denboj Nybegynder
31. juli 2000 - 22:42 #1
ljweb// Da denne udgave af eksperten var i beta - var der en fed detalje i det blå område hvor man kunne se sin overáll standing. Den er af en eller anden mærkelig grund taget af. Men jeg holder helt med dig i at der burde være lidt mere hitliste guf. F.eks. en hel undersektion - kun med hitlister. top 100 i alle kategorierne og top 100000000000000000 overall - Forøvrigt kan du ikke regne med overall - da den indikerer hvem der er bedst til at spare og ikke hvem der er bedst til at svare. Den tæller nemlig ikke antal tjente point. Men derimod (Antal tjente point + antal point fået ved daglig udlevering - antal brugte point) I virkeligheden en røvsyg måde at gøre det på da det ligefrem opfordrer folk til at være nærrige med deres point som også er blevet påpeget overfor ADMIN tidligere.
Avatar billede limemedia Nybegynder
31. juli 2000 - 23:07 #2
denboj >> ergo... overall rating... mest tjent... bedste opsparer og værste forbruger *griner*

Det ville give et prej om hvor man ligger... det kunne da være sjovt at se
Avatar billede denboj Nybegynder
01. august 2000 - 00:09 #3
Jeg er helt enig. Bare lidt ekstra ville være guf. Men hvorfor ikke gå hele vejen når man nu er igang. Så alle kan se hvor alle ligger i alle sammenhænge. Hvad med foreksempel top X over flest tjente point i et spørgsmål - top X over Ugens, månedens, dagens svarer - top x over de mest gavmilde spørgere - top x gennemsnitudregning over de mest nærige svarere. Top x over både langsomste og hurtigste gennemsnitlige svarer - Der er uanede muligheder så hvorfor ikke bare afsætte et enkelt lille bitte link til alt dette.
Avatar billede limemedia Nybegynder
01. august 2000 - 00:26 #4
jeg mener nu at det bliver for meget af det gode... mener overall rating og mest tjent er passende... de andre er urelervante
Avatar billede limemedia Nybegynder
01. august 2000 - 01:14 #5
en anden ide, nu hvor man har \"Online brugere 25\" hvorfor kan man så ikke klikke på den og se hvem der er online ???
Avatar billede tue Nybegynder
01. august 2000 - 03:06 #6
Det er sku\' nogle fede idere i har her !

Jeg kan specielt godt lige nogle af alle de forslag \"denboj\" kommer med !
Jeg synes det kunne være fedt med dem alle sammen !

Også \"ljweb\" online liste ide, er genial, den skal vi helt sikker have !
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
02. august 2000 - 09:30 #7
Egen placering overall var i beta, men giver fejl. Vi arbejder på den det, og sætter den på snarlist. De øvrige forslag vil vi gerne kigge på, men det bliver ikke lige nu. Håber det er OK ?!
Avatar billede limemedia Nybegynder
02. august 2000 - 10:10 #8
sålænge det bliver lavet... det er jo i fælles interesse at eksperten kører så godt som muligt