Avatar billede martintaarn Nybegynder
04. juni 2002 - 17:51 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Fjern popup-vindue

Hej eksperter.
Jeg kunne godt tænke mig at fjerne de irriterende reklame-popups, der fremkommer når man f.eks. opretter en side på et gratis webhotel? Det der er problemet er jo at jeg ikke selv er "herre" over hvad popup-vinduet hedder, og det er jo heller ikke integreret i mit html-dokument, og derfor kan jeg ikke lukke det. Nogen der ved hvordan?

/martintaarn
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2002 - 17:52 #1
Man kunne jo bruge Popupkiller
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2002 - 17:52 #2
Avatar billede martintaarn Nybegynder
04. juni 2002 - 17:54 #3
jamen, det skal være sådan at alle dem som kommer ind på siden undgår at få vist popup-vinduet...
Avatar billede schaefner Juniormester
04. juni 2002 - 17:54 #4
Det tror jeg ikke du kan gøre noget ved.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2002 - 17:55 #5
Nååååå undskyld
Men det er vel en regel at de popups skal være der som noget reklame for websidernes sponsorer
Avatar billede martintaarn Nybegynder
04. juni 2002 - 17:56 #6
>>schaefner
du mener altså ikke, at jeg kan få lagt en indbygget popup-killer ind i mit html-dokument...?
Avatar billede schaefner Juniormester
04. juni 2002 - 18:12 #7
Det tror jeg ikke er muligt, da du jo ikke bestemmer over serveren og hvad den skal vise.
Avatar billede jakoba Nybegynder
04. juni 2002 - 18:21 #8
Når du opretter webside på et 'gratis' webhotel accepterer du også hotellets betingeles om at du IKKE må forhindre de der reklamepopops.
Det er jo sådan de tjener penge så de overhovet har råd til at give dig gratis plads og forbindelse til internet.

Men man kan da stadig finde idealister der tilbyder serverplads gratis.

mvh JakobA
Avatar billede martintaarn Nybegynder
05. juni 2002 - 09:43 #9
Okay - jeg er ikke ude på at gøre noget ulovligt. I deler point'ene...
Avatar billede schaefner Juniormester
05. juni 2002 - 12:46 #10
www.amok.dk og www.friserverplads.dk har ingen bannervisninger