Avatar billede vdsl Nybegynder
04. juni 2002 - 00:04 Der er 2 kommentarer

TerraTec Cinergy TV 400 Vs. TerraTec Cameo 600 DV

Er der en som kender til ovenstående kort, er forskellen "blot" at 600'er har DV stik ?

Hvordan er kortet (400 eller 600) i brug, og hvordan med billedkvaliteten ?
Avatar billede w!nx Nybegynder
18. oktober 2002 - 00:44 #1
Jeg har TerraTec Cinergy TV 400.

Rigtig godt kort, og det software som følger med er også OK, men vil mene at winDVR (som også ligger i pakken) er lidt bedre. Billed kvaliteten er rigtig god. og fjernbetjeningen kan programeres til hvert enkelt program så du kan også bruge den til et DVD-afspiller program, winamp osv.

Det eneste minus ved Cinergy TV 400 er at der er en lille fejl i den driver der følger med, lyden skratter voldsomt en gang i mellem. Men hvis man downloader den nyest driver fra deres TerraTec's Hjemmeside løser det problemet.

Jeg ved ikke hvad forskællen mellem de 2 produkter er.
Avatar billede john0000 Nybegynder
17. januar 2003 - 16:49 #2
Cinergy er et tv-kort, dvs. der er indbygget tv-tuner. Det er der ikke i Cameo kortene, som er videoredigeringskort. Der findes desuden et Cinergy kort, som hedder 600, forskellen på det og 400, er at 600 har indbygget Rds-radio.