Avatar billede lop Nybegynder
03. juni 2002 - 21:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Internt USB kabel

Jeg har købt et Ipanel Deluxe, men det interne USB kabel mangler 5 cm i at kunne nå mit MB (fulltower).

Der skulle vel ikke være en her der lige ved, hvor man kan købe et længere kabel ?

Og kan man tilslutte Ipanel lyden, på et lydkort ?

Håber i kan hjælpe
lop
Avatar billede dr.truti Nybegynder
03. juni 2002 - 22:01 #1
www.edbpriser.dk <- Søg på hvad du mangler og så er det billigt og lige til døren :-)

Truti
Avatar billede lop Nybegynder
03. juni 2002 - 22:06 #2
Har forsøgt, men jeg kan ikke finde interne kabler !
Avatar billede backside Nybegynder
03. juni 2002 - 22:50 #3
Du kan ikke få et intern USB forlænger kabel hvis det er det du mangler.
Sandberg er igang med noget nyt pga. nye bundkort har monteret USB tilslutningen et andet sted end de gjorde til at starte med.
Der er ikke andet at gøre end at forlænge kablerne selv.
(heller ikke så svært)
Har været hele møllen igennem, og sandberg var ikke opmærksom på problemet.
De forskellige USB addon ting man kan få har alle for korte kabler til de nye bundkort og kabinetter.
De kan værken nå til front eller bagpanel.
Avatar billede backside Nybegynder
03. juni 2002 - 22:51 #4
Hvis du har et audio kabel fra et cd-rom drev kan du bruge det.
Avatar billede lop Nybegynder
03. juni 2002 - 22:57 #5
backside> Hvordan forlænger man det selv ? Er det ikke skærmede kabler ?
Avatar billede backside Nybegynder
03. juni 2002 - 23:07 #6
Den smule det skal forlænges sker der ikke noget ved.
Du kan skille kabel fra stik, og med en loddekolbe og lidt ekstra kabel forlænge det.
Hvis du ikke er sikker på hvad du laver skal du finde en der er.
Det er noget bæ hvis du montere kablerne forkert bagefter.
Der er ikke de store problemer i det, du skal bare være 10000% sikker på at de sidder rigtigt.
Avatar billede lop Nybegynder
04. juni 2002 - 00:38 #7
Ok - det er da et forsøg værd, tak for hjælpen - men hvad med dine points ?
Avatar billede backside Nybegynder
04. juni 2002 - 00:59 #8
Svar.  ;)
Avatar billede backside Nybegynder
04. juni 2002 - 07:11 #9
Tak for point.