Avatar billede overloaded Mester
02. juni 2002 - 19:57 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

KaZaa

Er der spyware i den nye kazaa, eller er det noget skidt
at bruge.
Avatar billede radiohead Nybegynder
02. juni 2002 - 20:01 #1
ja, men skide da med det.
Avatar billede overloaded Mester
02. juni 2002 - 20:04 #2
Det er måske slet ikke så slæmt som man siger om spyware.
Avatar billede mad_maxp Nybegynder
02. juni 2002 - 20:05 #3
ja der er spyware i kazaa, men prøv KazaaLite, det er fuldstændigt ligesom kazaa, der er bare ikke spyware :)
hent det på http://www.kazaalite.com
Avatar billede halifax Nybegynder
02. juni 2002 - 20:05 #4
Du kan læse pc worlds artikel her - der er stadig spyware. Om du er enig med radiohead i hans bemærkning er jo op til den enkelte. Du kan prøve at scanne din disk for spyware med Ad-aware
Avatar billede halifax Nybegynder
02. juni 2002 - 20:05 #5
Avatar billede mad_maxp Nybegynder
02. juni 2002 - 20:06 #6
Den spyware som Sharman Networks og Brilliant Digital bruger og som er i kazaa, kan give dem FULD kontrol over din pc, sende alle oplysninger om pc og hvilke filer du har og hvilke sider du besøger. Det er ikke løgn.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. juni 2002 - 21:53 #7
mad_maxp, har du en reference til en artikel der underbygger din påstand?
Avatar billede ultradma Nybegynder
02. juni 2002 - 21:54 #8
D r sq da noget tis. Så r alle mine porno sider exposed. Nåh, hvem gider alligevel og gøre noget v d. hihi
Avatar billede schaefner Juniormester
02. juni 2002 - 21:55 #9
Brug Grokster - www.grokster.com
Avatar billede nicidem Nybegynder
03. juni 2002 - 18:57 #11
Den skal lige på:
www.lavasoftusa.com
Den bedste Spy Ware Fjerne program!
Ad Aware...