Avatar billede xxx222 Nybegynder
29. juli 2000 - 20:01 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Banner 250X60

Hej igen!!

Kan jeg ikke få nogen til at lave et kanon banner i størelse 250X60 til min side --> http://www.mobi-info.dk ??
Det må meget gerne være animeret!!

Banneret skal benyttes som reklame på andre sider!

Håber i kan hjælpe
/XXX222
Avatar billede xxx222 Nybegynder
29. juli 2000 - 20:04 #1
Med hensyn til teksten.... Frit valg på alle hylder, bare det kan trække nogle besøgende til :o)
Avatar billede osaka_san Nybegynder
29. juli 2000 - 20:11 #2
hehe Din side har jeg da vist rated på ratings.dk :o)

Borset fra det så er det jo ikke så svært at lave et banner og ifølge dit site, virker det jo som om du kan kan finde ud af at lave noget gfx selv, så hvorfor gør du det ikke bare selv og får fornøjelsen ud af det ? :o)
Avatar billede xxx222 Nybegynder
29. juli 2000 - 21:15 #3
Tak for de pæne ord!! :o)

Der er faktisk 2 grunde til at jeg ikke laver det selv.

1. Jeg har ikke tid.
2. Jeg er ikke verdens bedste grafikker.

Og da jeg tidligere har set hvad der kan komme ud af et sådan spørgsmål her på eksperten er jeg nu trtg nok ved at lade andre tage et kig :o)

/XXX222
Avatar billede mortenjp Nybegynder
30. juli 2000 - 04:01 #4
Hej- xxx222

Jeg har lagt et forslag til dit banner på http://www.luksus.suite.dk/ting/mobibanner

Forslaget ligger i forskellige filstørrelser, med forskellige optimeringsresultater.
Avatar billede limemedia Nybegynder
30. juli 2000 - 12:04 #5
Mortenjp >> først : det er et fedt banner....

MEEEENNNNNNNNN! Du kan da ikke seriøst mene at man skal have >14KB banner på en side ??? Og ved 1,2,3 bannere på en side, skal man vente en halv eftermiddag før siden loader ?!? Tilbage til tegnebordet og få den under 7KB, hvis du er seriøs !

xxx222 > det er selvfølgelig op til dig... vil du have besøgende på din side, skal den ikke være så tung ! (banner mæssigt) - FOLK ! gider ikke vente
Avatar billede mortenjp Nybegynder
30. juli 2000 - 12:46 #6

:) Jeg er godt klar over at det er alt for stort. Hvis xxx222 ikke kan bruge mit forslag, pga størrelsen, kunne jeg måske lave et andet.
Avatar billede limemedia Nybegynder
30. juli 2000 - 12:49 #7
jeg blev bare nødt til at markere min mening ;D
Avatar billede xxx222 Nybegynder
30. juli 2000 - 12:53 #8
Jeg kan godt lide dit forslag, men som du også selv siger er det for tungt!!

Hvis du kunne få det ned på de 7-8 KB ville det bare være dejligt!!

Jeg håber selvfølgeligt også på at jeg ser flere forslag, så jeg har noget at vælge imellem :o)
Avatar billede stoons Nybegynder
30. juli 2000 - 13:44 #9
Hvad med Flash-bannere?
Avatar billede mortenjp Nybegynder
30. juli 2000 - 13:48 #10
hm.. Jeg får det nok ikke presset under 10, uden at det skifter udseende.. men jeg kan jo prøve at lege lidt med det når jeg får lidt tid.
Avatar billede xxx222 Nybegynder
30. juli 2000 - 14:52 #11
Jeg venter spændt :o)
Avatar billede xxx222 Nybegynder
12. oktober 2000 - 07:30 #12
jeg lukker dette spørgsmål nu!
Ingen ser ud til at ville svare.

/xxx222
Avatar billede mortenjp Nybegynder
12. oktober 2000 - 10:30 #13
Du er naturligvis velkommen til at bruge mit, og bare pille et par frames ud