Avatar billede moernmik.dk Nybegynder
31. maj 2002 - 21:10 Der er 10 kommentarer

Creatice Audigy Player

Har købt dette lydkort sammen med noget andet hardware, men jeg kan simpelthen ikke få det til at virke.!! :( Driveren fra CDen er instaleret og den kan sagtens ses under system, men hvis jeg går i fek. winamp kommer den med denne fejl: Error code 2.. "der er blevet anvendt et enheds-ID som er uden for dit systems gyldige område.!! :( Jeg har win XP og kan forresten heller ikke se det lille lyd ikon der sku være nede ved uret i højre hjørne.!! Jeg kan også sige den sidder i PCI slot nummer 2..!! På bundkortet er der onboard lydkort og det virkede fint i starten men nu virker det helle rikke igen.. Og når jeg går i Kontrolpanel > Lyde og Lydenheder blir der slet ikke vidst noget lydkort.. :(
Hvad skal jeg gøre..?
Min maskine:
nForce MSI 420 pro
AMD XP 1800+
Crucial 256 PC2100
Og som i kan se burde der være nok point til den der kan hjælpe.!!!!!
Avatar billede peet-49 Novice
31. maj 2002 - 21:30 #1
Gå på microsoft XP update af drivere:
Avatar billede moernmik.dk Nybegynder
31. maj 2002 - 22:08 #2
Er gjort.!!
Avatar billede moernmik.dk Nybegynder
31. maj 2002 - 22:08 #3
Hjalp ingen ting.!!
Avatar billede pentium4 Juniormester
01. juni 2002 - 14:37 #4
Du skal en tur i bios og disable dit onboard lydkort og for at få lyd-ikonet frem, skal du gøre sådan her:

1. Gå i start
2. Vælg Kontrolpanel
3. Vælg Lyd, Tale og Lydenheder
4. Vælg Lyde og Lydenheder
5. Markér "Vis ikonet lydstyrke på proceslinjen"
6. Klik på Anvend
7. Klik på Ok
Avatar billede robotten Praktikant
12. juni 2002 - 09:10 #5
Luk et af dine spm.
Avatar billede pentium4 Juniormester
16. juli 2002 - 15:08 #6
Er man gået i dvale eller hvad???  Husk at lukke og slukke...
Avatar billede pentium4 Juniormester
10. februar 2003 - 04:15 #7
Hvad sker der???  Lukke-tid???
Avatar billede robotten Praktikant
10. februar 2003 - 08:09 #8
Pentium¤>> Du er helt oppe at køre ;)
Tjek brugerens konto, der har ikke været liv siden det her spm.. Tror du, der sker mere? *s*
Avatar billede pentium4 Juniormester
10. februar 2003 - 12:27 #9
Konto'en er da stadig aktiv!!!
Avatar billede robotten Praktikant
10. februar 2003 - 12:47 #10
Jep, men tror brugeren har forladt os...