Avatar billede cthun Nybegynder
30. maj 2002 - 13:38 Der er 2 løsninger

360 graders panorama i QuickTime

Jeg er i gang med et projekt i skolen... jeg vil gerne lave et 360 graders panorama i quicktime, og har fundet ud af at man kan bruge et program kaldet QuickTime Vr Authoring Studio, som koster en del knaster... Findes der ikke andre programmer til det????
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
30. maj 2002 - 19:38 #1
Her er nogle:
MGI Photovisa
Panorama Factory
VR PanoWoirx
Realviz Stitcher
for ikke at glemme:
Apple QTVR Autoring Studio
Avatar billede hoejrup Nybegynder
31. maj 2002 - 11:18 #2
Faderen til Quicktime VR programmer har et gratis program udvalg her:

http://www.fh-furtwangen.de/~dersch/

/per