Avatar billede denboj Nybegynder
28. juli 2000 - 03:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Admin. Der er noget der nager mig

Hejsa, det er meget frustrerende så tit den nye ekspert bliver 0 stillet. Det skete igen her til aften.

Man forsøger at hoppe på man bliver ikke automatisk logget ind. Man skal igen til at skrive sit brugernavn og adgangskode. Det er så hvad det er.

Men hvad der er virkelig irriterende er at pludselig kan min browser ikke huske hvilke sider jeg har set og ikke har set. Så man er fuldstændig blank når man står i nye spørgsmål og ingen af dem er markeret.
Avatar billede stigc Nybegynder
28. juli 2000 - 03:14 #1
Det er fordi den har omstillet til eksperten.dk. Nu lbiver vi vel her?
Avatar billede denboj Nybegynder
28. juli 2000 - 03:25 #2
stigc//lover du det :-)
Avatar billede stigc Nybegynder
28. juli 2000 - 03:34 #3
Nu har du da en cookie liggende med begge navne. Selvfølgelig er der stadigvæk problemer med de farvede link!
Avatar billede codpiece Nybegynder
28. juli 2000 - 08:38 #4
Alle tre navne, faktisk. Hvis du klikker på en link fra en mail, kommer du først ind på ip-adressen (har den ikke i hovedet lige nu).

// Codpiece
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2000 - 09:03 #5
Det er vel et spørgsmål om at have 2 cookie, en til IP adresse eksperten og en til Navneadresse eksperten. <;o)
Avatar billede admin Novice
28. juli 2000 - 11:33 #6
Den redirecter nu til www.eksperten.dk hvis man bruger ip nummeret.
Avatar billede denboj Nybegynder
28. juli 2000 - 12:49 #7
p
Avatar billede denboj Nybegynder
28. juli 2000 - 12:49 #8
stic// Det var de farvede links der nagede mig. Men det lyder til at det er i orden nu :-)
Avatar billede codpiece Nybegynder
28. juli 2000 - 13:28 #9
admin > fint nok. Den sidste mail jeg fik (i aftes kl 18:03) havde ip-adressen som url, den jeg fik i morges havde www.eksperten.dk så jeg skal ikke brokke mig mere :ø)

// Codpiece