Avatar billede mtrolle Nybegynder
30. maj 2002 - 00:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Webcam programmer: Creative webcam 5 - Windows XP

Hejsa!

Jeg har invisteret i et creative 5 webcam! Der medfulgte software osv, dog ikke noget streaming program!
Jeg har brugt Creative monitor og det virker som det skal, men har nogle gange problemer med at åbne programmet og få billede på!

Nå: Jeg ønsker nogle andre programmer, bl.a. vil jeg gerne kunne:
Videokonference
Streaming

Hvad skal jeg bruge, helst kun freeware, da jeg ikke gider bruge flere penge!

//mtrolle
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 00:16 #1
Ved altså ikke en skid om webcams, men conquercam skulle være RIGTIG genialt !
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 00:17 #2
Avatar billede mtrolle Nybegynder
30. maj 2002 - 00:18 #3
ps. Vil også gerne bare kunne filme på computeren. I op til en halv time af gangen!