Avatar billede taygoo Nybegynder
29. maj 2002 - 14:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tv-out

Efter at ha' formateret min hardisk og installet det nødvendige programmer, ville jeg for første gang prøve Tv-out på mit gamle grafikkort (Geforce 2 mx).

Jeg har fået farver på mit Tv men den viser kun bagrrunds billedet, ingen ikoner eller lign. som der på min min Moniter.

hvordan får jeg den til at vise det som er vidst på min Moniter. For jeg ville gerne prøve at se en dvd på mit Tv via Computeren.
Avatar billede taygoo Nybegynder
29. maj 2002 - 14:20 #1
glemste styresystemmet.

Win me......:)
Avatar billede taygoo Nybegynder
30. maj 2002 - 11:15 #2
lukker spørgmålet kl 20:00 i aften.
Avatar billede henninga Novice
31. maj 2002 - 00:42 #3
Det lyder som om det er sat op til at køre dual-skærm.
Kan du ikke køre derover med musen ?