Avatar billede altinet Nybegynder
27. juli 2000 - 11:37 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Merchandise?? Uformel afstemning her!!

Stem herunder!

<script src=http://www.quickpoll.dk/inet/qp.nsf/showPoll?openAgent&pollID=146FA></script>

NB: dette er oprettet uden koordination med admin, og er således IKKE et udtryk for ekspertens holdning eller lign. Dette er kun ment som et \"interesse-barometer\" !!

:-) Lars Paulsen
Avatar billede altinet Nybegynder
27. juli 2000 - 11:38 #1
Hmm....det blev ikke helt som jeg havde tænkt mig *G*
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. juli 2000 - 11:39 #3
...kan man ikke klikke... ???
Avatar billede limemedia Nybegynder
27. juli 2000 - 11:41 #4
Jeg kan ikke åbne linket... Får en download JS fil dialog ?!?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. juli 2000 - 11:47 #5
Jeg fik stemt ved at klistre det ind i adressefeltet. Jeg siger ikke
hvad jeg stemte...
Avatar billede altinet Nybegynder
27. juli 2000 - 11:48 #6
Avatar billede limemedia Nybegynder
27. juli 2000 - 11:50 #7
erik >> det er svært at gætte når resultatet er 100% vs 0% ;D
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. juli 2000 - 12:09 #8
Hmm, du er godt nok klog, lj.
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2000 - 12:11 #9
Godt gået ;o)
Avatar billede altinet Nybegynder
27. juli 2000 - 12:16 #10
Jeg lader dette spørgsmål være åbent en uges tid eller to. Derefter lukkers jeg det og poster resultatet her.

:-) Lars
Avatar billede hobbez Nybegynder
27. juli 2000 - 17:05 #11
Jeg mangler valgmuligheden \"det kommer fandme an på......\".

/Rob
Avatar billede altinet Nybegynder
27. juli 2000 - 17:17 #12
An på hvad??
Prisen??

:-) Lars
Avatar billede altinet Nybegynder
27. juli 2000 - 17:25 #13
Der er lavet en lille ændring til afstemningen. Der er tilføjet en mulighed:

\"Ja måske, hvis priserne er rimelige\"

Desværre har det slettet det foreløbige resultat. Hvis I vil stemme igen, så slet cookien fra www.altinet.dk og prøv igen.

eks:
C:\\WINDOWS\\Temporary Internet Files\\Cookie:DIG@www.altinet.dk

:-) Lars
Avatar billede goulduck Nybegynder
27. juli 2000 - 17:39 #14
Øhhhh er det min som er i stykker, eller har alle stemt det samme, eller hvad sker der med den stemme dims?
Avatar billede hobbez Nybegynder
27. juli 2000 - 19:55 #15
altinet/Lars:

Nej, faktisk er det mere kvaliteten. Jeg gider ikke ofre mine penge på crap - så hellere betale lidt ekstra og få noget der er i en lidt lækker kvalitet. Hvide reklame t-shirts overlever ikke længe hjemme hos mig, men en fed polo i en god kvalitet er nemt det dobbelte værd. Tilsvarende hvis logo er broderet i stedet for trykt på osv....

/Rob
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2000 - 01:20 #16
Ja en god POLO PIQUE er bare sagen. Der findes tryk, som er lige så gode som broderi næsten.
Avatar billede altinet Nybegynder
28. juli 2000 - 09:13 #17
>>hobbez:

Ok!, jeg hører dig! Jeg er enig! Prøv f.eks. at checke http://www.jardex.dk (ja, man tror det er løgn, Bravo! mr. Jardex!). De har en hel del forskelligt tøj og accessories i rimelig kvalitet. Vi har selv købt netop Polo-shirts hos dem med firma logo på. De er OK!

:-) Lars
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2000 - 09:50 #18
Avatar billede altinet Nybegynder
12. august 2000 - 09:30 #19
Afstemningen er lukket!

Se resultatet på:

http://www.altinet.dk/eksperten/merchandise.htm

:-) Lars Paulsen