Avatar billede laumann Nybegynder
27. maj 2002 - 15:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søger en full install version af Quicktime 5 og ikke en v.4

Jeg har spurgt om dette tidligere på eksperten, men der fandt jeg kun en vers.4 af Quicktime
Avatar billede commander Nybegynder
27. maj 2002 - 15:59 #1
Avatar billede commander Nybegynder
27. maj 2002 - 16:00 #2
netm =NEMT
Avatar billede commander Nybegynder
27. maj 2002 - 16:00 #3
Og for kun 250 ka du så opgrader til PRO ver.
Avatar billede laumann Nybegynder
27. maj 2002 - 16:01 #4
Jeg fandt den selv her: http://www.apple.com/quicktime/download/standalone/

Men du får nu alligevel pointene for din indsats :-)
Avatar billede snowball Novice
27. maj 2002 - 16:02 #5
commander: Den du henviser til kræver at man er tilsluttet internettet !

http://www.apple.com/quicktime/download/standalone/ kan man hente en komplet installation som man kan bruge offline !

Snowball
Avatar billede Noone Nybegynder
27. maj 2002 - 16:16 #6
Hvis man har en PC med internet adgang kan man også hente den lille, lave en komplet installation, og så kopiere exe filen, og cache filen, det skulle give samme resultat.. Har dog ikke prøvet det.
Avatar billede laumann Nybegynder
27. maj 2002 - 16:18 #7
Det skulle være en standalone udgave da jeg skal på messe hvor der ikke er hul igennem til nettet