Avatar billede juttejoe Nybegynder
25. maj 2002 - 14:35 Der er 7 kommentarer

linkene er gennemsigtige

hej jeg har et stort problem med mine link på internettet, hvisse link kan jeg ikke se , der kommer kun en ramme og alt andet er væk.
Det kom efter at jeg fik PC bank ind på PCen og fik geitet mig igennem med en fra banken han satte den med et grønt mærke som kommer frem forneden på PCen, men så er der mange links hvor der kommer et gult mærke -----er der nogle der ved hvad det er ???? så ville jeg være glad
hilsen juttejoe
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. maj 2002 - 15:03 #1
hvis du bruger IE, så prøv at klikke funktioner - internetinstillinger, På fanebladet generellt, vælger du farver, herefter kan du se hvordan din browser viser links og besøgte links, prøv at ændre farverne

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede juttejoe Nybegynder
25. maj 2002 - 17:57 #2
hej tak for jeres svar, men det virker ikke nogle links vil stadig ikke komme riktig frem er det noget med sikkerheds indstillingen?????
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. maj 2002 - 20:28 #3
Som jeg ser det kan det teoretisk være to ting. Enten er det noget CSS relateret og  de sider der viser links "forkert" anvender styles der vises underligt på din skærm. Eller vi er ude i noget javasnask, som er blevet ændret af din PC bank og de links der vises underligt er javascript generede links.

Prøv at gå ind i sikkerhedsinstillingerne på din browser og tillad alle former for javakørsel

Hvilken browser bruger du i hvilken version,
Avatar billede juttejoe Nybegynder
27. maj 2002 - 07:30 #4
Hej igen  det er der stadig, men nede i venstre hjørne kommer der en gul trekant hvor der står fejl på siden - jeg kan godt komme ind på et link men så kommer det igen ved de små link på siden- f.eks på www.sol.spil.dk, hvor så jeg skal spille på et spil og da kommer så den gennemsigtige link, der står også at der er en syntaksfejl?????
hilsen jytte
Avatar billede juttejoe Nybegynder
27. maj 2002 - 07:34 #5
hej, ja nu da jeg har skrevet det andet svar med linket til sol.spil prøvede jeg om jeg kunne komme ind  på den, men den viste stadig en tom link, hvor internetsikonet oppe i højre hjørne bevæger sig, men det gør det ikke her på denne side?????
Avatar billede juttejoe Nybegynder
28. maj 2002 - 07:29 #6
hej igen her er hvad jeg får på siden=
www.sol.spil.dk ,den kan jeg godt komme ind på, men så når jeg trykker på et spil, kommer denne meddelelse=
der opstod void:0, og så nede i venstre hjørne en gul trekant som jeg dobbeltklikkede på og da fik jeg denne besked=
linje 1
tegn 6
fejl  der er en syntaksfejl
kode 0
URL http://mp.sol.dk/spil/article.phtml?articleID=1992609
jeg håber at i kan hjælpe mig ????
venlig hilsen jyttejoe
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. maj 2002 - 17:06 #7
Jeg får selv ikke nogle fejl, Jeg tror dit problem er afvikling af scripts, f.eks. java. PRøv at opdatere din browser til nyeste version, prøv at tillad alle muligneder for script og java i browserens  sikkerhedsinstillinger, disable midlertidigt din firewall, hvis du har en og prøv så siden igen. Hvis det ikke virker, tjaa så er mine muligheder så smådt ved at være udtømt