Avatar billede cyberz Nybegynder
24. maj 2002 - 19:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

WEBCAM RECORDING

Jeg har et gammelt webcam til USB, jeg vil gerne hører om nogle programmer og steder man kan hente dem, så man kan optage, og jeg vil også gerne have noglte overvågningsprogrammer, så den optager hvis der er bevægelse på værelset. ærlig talt nogle gode webcam programmer, og husk lige at skrive hvor man kan hente dem. Vigtigt!!!

På forhånd tak
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
24. maj 2002 - 20:21 #1
hvis det er et logitech er det hele indbygget i de nye versioner af softwaren.
kan selvfølgelig hentes på www.logitech.com
Avatar billede cyberz Nybegynder
24. maj 2002 - 22:48 #2
det er et meget mystisk ukendt kamera, så det skal være all-round software.
Desuden fandt jeg ingen steder på Logitech's hjemmeside hvor man kunne hente deres software!
Avatar billede hermandsen Juniormester
26. maj 2002 - 00:49 #3
www.download.com

Give it a try!
Avatar billede cyberz Nybegynder
29. maj 2002 - 07:27 #4
jeg har set snart alle programmerne på download.com igennem, og der er ikke rigtig noget der virker.
Avatar billede cyberz Nybegynder
07. juni 2002 - 17:15 #5
svarene er ikke tilfredstillende nok