Avatar billede klas Juniormester
22. juli 2000 - 19:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

sourcecode arkiv . . .

Heysa,

Jeg ved ikke om det er en god ide . .Men kan eksperten.dk ikke lave et sourcecode arkiv ligesom der fx. er på netcoders ?

Det ville være rart - og jeg tror også at folk herinde ville kunne opbygge et godtarkiv med kvalitets sources.

Klas
Avatar billede stigc Nybegynder
22. juli 2000 - 19:37 #1
god idé
Avatar billede fcs Novice
22. juli 2000 - 19:47 #2
Glimrende forslag
Avatar billede mpj Nybegynder
22. juli 2000 - 23:35 #3
Altså ideén er sku fed... Så kunne man få point for de ting man lagde ind...!
Også skulle det jo være sådan at efter et svar på noget med en source... (kunne man) lægge den ind i arkivet...!
Avatar billede jumper Nybegynder
23. juli 2000 - 14:38 #4
Ved Netcoders kan man se hvor mange gange en bestemt source er blevet downloadet.

For at lave noget ekstra ved eksperten.dk\'s eventuelle sourcecode arkiv, kunne man vel indføre rating ;)

Dvs, jeg downloader noget spændene source, bliver glad for det og fiser tilbage og giver sourcen 4 ud af 5 mulige point.

Hver gang en person så rater ens source, kan man få lidt point hvis det var en rating over 2.

Hvordan lyder det? ;)

/Thor
Avatar billede klas Juniormester
23. juli 2000 - 19:31 #5
Det lyder som en fed ide :o)

Evt. kunne man også lave så det kostede points at downloade en source - som så gik til ham der havde lavet den . ..
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. juli 2000 - 14:21 #6
Forslaget er noteret, og vi kigger på det ved første mulige lejlighed ! Tak for indlægget.
Avatar billede klas Juniormester
24. juli 2000 - 21:24 #7
Så lidt :o)