Avatar billede atn Nybegynder
19. maj 2002 - 00:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Søger trick til at sætte default value i <input type="file">

Heysa !

Gad vide om der er nogen der kender et trick til at sætte en default value i <input type="file">

Det skal bruges til upload af en forud defineret fil...

venligst

<ATN/>
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
19. maj 2002 - 00:19 #1
Du har oprettet to ens spørgsmål.. det kunne være en god ide at lukke det ene...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. maj 2002 - 00:20 #2
Spørgsmål må kun oprettes én gang... venligts selv læg et svar og accepter omgående.

Sker det ikke inden kl 01.00 slettes spørgsmål og point går tabt.

NanoQ/coadmin
Avatar billede darkside Nybegynder
19. maj 2002 - 00:20 #3
Kan du ikke bare bruge value=""
Altså
<input type="file" value="fil.gif">
Avatar billede 2go Nybegynder
19. maj 2002 - 00:22 #4
læser med..!
Avatar billede atn Nybegynder
19. maj 2002 - 00:25 #5
Hmmm....Kunne jo være at nogen i en anden katagori havde en løsning....

Det er jo ikke alle der kun kigger javascript sectionen ?

Darkside >> Havde det været så simpelt havde jeg nok ikke posted noget...

Venligst

<ATN/>
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. maj 2002 - 00:27 #6
atn, det er ligegyldigt... det er en uhensigsmæssighed Eksperten har. Et spørgsmål må kun oprettes én gang. Du er nødt til at slette det ene. Vælg den bedst passende kategori.
Avatar billede dmcn Praktikant
19. maj 2002 - 00:27 #7
atn : Der står med store, fine, røde bogstaver (når du opretter spørgsmål) at de kun må oprettes en gang - luk det ene af dem ved at lægge et svar og acceptere det.
Avatar billede atn Nybegynder
19. maj 2002 - 00:30 #8
Ingen grund til at jidse sig op...

Bøjer mig...

venligst

<ATN/>
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. maj 2002 - 00:31 #9
takker :)