Avatar billede shotput Nybegynder
17. maj 2002 - 23:52 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

WebCam-chat

hejsa

jeg har tænkt på om der findes nogle pogrammer som man kan vidio chatte med altså via sit webcam..

noget i stil med paltalk.. men det koster jo penge og kan ik bruge beta versioen til at chatte med med cam.

hvis i kender nogle pogrammer så vil jeg meget gerne høre fra jer!!

ps. det skal helst være gratis :D
Avatar billede hermandsen Juniormester
17. maj 2002 - 23:58 #1
MSN Messenger fra Windows XP kan!
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2002 - 00:00 #2
Avatar billede shotput Nybegynder
18. maj 2002 - 00:02 #3
okey hvordan gør man det ?
jeg har messenger
Avatar billede shotput Nybegynder
18. maj 2002 - 00:03 #4
hov er det kun til XP det virker?
Avatar billede hermandsen Juniormester
18. maj 2002 - 00:04 #5
Jeg har i hvert fald kun set det til XP, men prøv... Måske var det bare en fra min klasse der lige skulle blære sig og sige at det kun virkede i XP, men prøv en gang! :)
Avatar billede hermandsen Juniormester
18. maj 2002 - 00:05 #6
Opdater først og fremmest din messenger!
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2002 - 00:15 #7
shotput>Nej det er ikke kun til XP
Avatar billede shotput Nybegynder
18. maj 2002 - 00:15 #8
hm... det ser kun ud til at det virker med XP

kender i nogle andre pogrammer?
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2002 - 00:18 #9
Jeg kender en med win2000 der benytter messenger.
Avatar billede shotput Nybegynder
18. maj 2002 - 00:22 #10
okey.... hvordan kan han det?

jeg har nemlig også 2000
Avatar billede hermandsen Juniormester
18. maj 2002 - 00:23 #11
Så er det måske kun til Windows-versioner der ikke er bygget på en DOS kerne... Hmmm, ville da egentligt være RET dårligt!!!
Avatar billede shotput Nybegynder
18. maj 2002 - 00:25 #12
jaa

men der må da være et lille pogram et sted hvor man kna se hinaden hvor man ikke skal være koblet op på en hjemme side
Avatar billede hermandsen Juniormester
18. maj 2002 - 00:38 #13
Avatar billede shotput Nybegynder
18. maj 2002 - 11:01 #14
tak hermandsen :D

havde ik tænkt på at søge derinde :D
Avatar billede hermandsen Juniormester
18. maj 2002 - 15:03 #15
Hvis du så også finder noget, så ville det jo være ret godt!!! :)
Avatar billede shotput Nybegynder
22. maj 2002 - 00:24 #16
hehe det der eyeball virker skam meget godt det kan anbefales til chat :D
Avatar billede shotput Nybegynder
22. maj 2002 - 00:25 #17
men synes der er for få offentlige rum :D

ps. man kan kørre MSN over det og yahoo mensenger og AoA :D
Avatar billede hermandsen Juniormester
22. maj 2002 - 16:37 #18
Det kan man også med Trillian... Der er dog ikke web-chat på! :)
Miranda er også godt, der er indtil videre ICQ og MSN support... Samtidig med det, kan man selv skrive sine egne plugins til det, så der kan komme flere funktioner til. Nu kan man også sende SMS til hele verdenen fra den!!! Sejt!!!!! :)

Hvad var der forresten galt med mit svar, selv om jeg kun gav kommentarere?
Avatar billede bentn Nybegynder
25. maj 2002 - 00:24 #19
til hermandsen sidste kommentar...
Det tænkte jeg også..Du fortjente nogle point
Avatar billede shotput Nybegynder
26. maj 2002 - 00:18 #20
ikke noget hermandsen kunne bare ikke give dig point du stod ik der hvor man gjorde det ;D

så vidste ik hvordan

sorry
Avatar billede hermandsen Juniormester
26. maj 2002 - 00:52 #21
Hehe... Det var fordi jeg ikke havde lavet et svar... :)

Bare husk det til en anden gang. Hvis det alligevel går galt, så laver du et nyt spørgsmål hvor du skriver "Point til [navn]" som titel. Uddeler de point der skal uddeles og venter på at personen har svaret! ;)

Ellers så siger man: "Hey, kast lige et svar, så får du point!" ;)
Avatar billede shotput Nybegynder
26. maj 2002 - 12:49 #22
lol betyder 30 point så meget for dig ;)
Avatar billede hermandsen Juniormester
26. maj 2002 - 15:50 #23
Nej, men for at Ekspertens forum skal virke fornuftigt, skal der deles point ud til de rigtige.

Hvordan tror du ikke det ville se ud, hvis man oprettede en masse spørgsmål hvor man gav 30 point, fik et svar og derefter gav pointene til sig selv med argumentet "30 point er da ikke noget der betyder noget."

Hvis Eksperten's point-system skal virke overbevisende, så betyder hvert et point noget.

Hvis 30 point ikke betyder så meget for dig, hvad er så problemet med at give dem væk til den rigtige person frem for at beholde dem selv?

Ellers så læs reglerne: http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Læg lige mærke til følgende:
Alle brugere skal bestræbe sig på at svare på spørgsmål så hurtigt som muligt, og ligeledes afgive udlovede point, såfremt der er kommet et acceptabelt svar. Således bliver svartiden generelt reduceret.

I rest my case!
Avatar billede shotput Nybegynder
27. maj 2002 - 16:55 #24
vræl....
Avatar billede hermandsen Juniormester
27. maj 2002 - 18:12 #25
Og på hvilken måde skulle det så forståes?